her şey yolundayek, aramızda hiçbir sorun yokken aniden mesaj atmayı kesti.
Aramız hep iyiydi, hatta resmimi ekranına yapmıştı 2gün önce. ve dün mesaj atmadı, bu sabah soğuk soğuk "günaydın" yazdı.
Daha sonra instagramda hikaye falan paylaştı ama bana yazmadı, inanamadım.
Hiç öyle biri değil çünkü, kendimi sorguladım bişey mi yaptım acaba diye.
Sizce sebep ne ola bilir?
Aramız hep iyiydi, hatta resmimi ekranına yapmıştı 2gün önce. ve dün mesaj atmadı, bu sabah soğuk soğuk "günaydın" yazdı.
Daha sonra instagramda hikaye falan paylaştı ama bana yazmadı, inanamadım.
Hiç öyle biri değil çünkü, kendimi sorguladım bişey mi yaptım acaba diye.
Sizce sebep ne ola bilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
çünkü karakterleri yok
Daha iyisini bulmuştur dengesiz olanlar yapıyor öyle
İşte inansam sorun yok zaten, kendim keserim iletişimi.
Fakat kız çevresi yok sadecr ben vardım, bilmediğim bi durumsa haklısın
Sıkılmıştır her şey sebep olabilir çok kafaya takıp üzülme sal gitsin
Haklısınn
Cunku erkekler cabuk sikiliyor artik. Herkesle konusmak takilmak rahat izgur olmak istiyorlsr. Ciddi iliskiden kaciyorlar. Sana ilgi gosterdi ama sen ona ilhi gosterince onun hevesi bitti
Haklısın, ona ilgi göstermediğim zamanlar hiç böyle değildi, üzdü bu
Kimsenin laflarina kanmamak lazim. Bi zaman sonra neyse belli ediyor kendini zaten. Ayaklarimiz yere saglam basarsa hayal kirikligi yasamayiz.
Evet çok haklısın
Öyle insandan hayır gelmez bıraksan daha iyi ya ne istediğini bilmiyodur genellikle öyleleri aldatır zaten ömrünü sömürürler anca
Siz erkeklerin çoğu kendine bile bakmiyo cinsiyetçilik yapmayın şurada sizin halinizide biliyoruz yani
Tipine uçakla girerim senin
İki ihtimal var, ya bir şeyler yaptın ya da adam delirdi son 12 saat içerisinde.
Sence hangisi daha olası?
Bişey yapsam zaten kendim yazıp üzgün olduğumu söylerdim fakat anlayamıyorum.
Aslında en son story atmıştım geceydi dışarıdaydım belkide ondan dolayıdır çünkü storylerimi hep beğenirdi fakat bu defa beğenmemiş
Dediğim gibi iki ihtimal söz konusu. Bir şey yaptın yapmadın onu ben bilemem. Ya bir şey yaptığını düşünüyor ya da delirdi işte.
Başka birini bulmuş ilgisi ona kaymış olabilir belki. Bunu anlamanın tek yolu ona sorup doğru söylediğine inanmaktır.
Kafasını karıştıran başka bir kız bulmuş bu eleman..
şöyle dengesizlerle vakit kaybetme derim isteyen her türlü yazıyor
başka birini bulduk daha iyi fiziğe sahip olan mesela
Aaaa sanki kızları tarif ediyo gibisin
Haushah evet her iki cinste oluyor bu maalesef
Karşılık alamıyorsa , koşmaya da gerek yok
Ne kadar süredir berabersiniz
Bu arada hiç sorun yaşamamak, tartışma yaşamamak iyi değildir. Kendimden biliyorum , bende hiç kavga gürültü yaşamadığım adam tarafından 6 ayın sonunda mesaja cevap yazmaması üzerine ısrarla mesaj atıp bitti mi diye darlarıktan sonra evet bitti diye cevap akıp ayrıldım. İlişkiyi ileriye taşımak isteyen insanlar tartışıyor
1yıl önce tanıştık 3,4ay birlikte olduk sonra ayrıldık bazı nedenlerden dolayı 1 hafta önce yeniden iletişime geçtim, ilk günler öl de öleyim modundaydı ama bilemiyorum
Evet haklısın ama kavga edecek bişey olmadı hiç, şimdi ilk defa oldu
Bu da biizm hayır deme yöntemimiz
Kıskanma durumları olursa.
Taktik
Olmuştur birşeyler