Bir kuaför var, bana yeşil ışık yakıyor. Yorumlar mısınız?

güzel kızsın hiç buralı gibi değilsin dedi. üç gün daha saçın için işlem var hem konuşuruz muhabbet ederiz seninle vs vs. (bu arada cidden 3 gün daha gitmem lazım, yalan değil). sonra bana kendi saç rengimin daha güzel olduğunu boyamamı söyledi ben de herkes böyle söylüyor dedim ben herkes miyim sana göre diyip benden istediği cevabı duymak istermiş gibi baktı. vee ilk kez görüyorum adamı samimiyetimiz yok. ama tatlış bir adam. yorumlayın bakalim. sabah tekrar gideceğim güncelleme yaparım buraya da.

Bir kuaför var, bana yeşil ışık yakıyor. Yorumlar mısınız?
Cevapla