Kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki hasta oldum saclarim dokuluyor belim kitleniyor istifra ediyorum açıklamayi okur musunuz?

26 yasindayim cok kimse olmadi hayatimda 2 kisi disinda onun disinda pek cevremde yok asiri duygusalim ve cekingen bakimsiz degilim cogu kisi guzelde bulur hatta sasirirlar hayatimda kimsenin olmamasina. Bu yasima kadar kimseyle yakinligim da olmadi. Degersiz hissettigim konuya geliyim hayatima giren ikinci kisi tarafindan kafam karisik ondan dolayi birde cok yalniz hissediyorum kendimi calistigim yerde patronum mudurum ayri tavir alırlar bana yani herkes aklimla oynuyor gibi ve bedenim artik izin vermiyor uzulmeme hastalik cikariyor bende yoruldum 😪😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Buradada mı kimse yok
Kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki hasta oldum saclarim dokuluyor belim kitleniyor istifra ediyorum açıklamayi okur musunuz?
Cevapla