Dışarı çıkınca kendimi kısa hissediyorum kızlar hiç bakmıcak diye korkuyorum zaten bakmıyor kendimi çirkin bulmaya başladım ne yapcam bilmiyorum yardımcı olun lütfen hiç bir kız benle olmak istemiyor eminim yani hissediyorum bunu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Böyle düşünenlero topluca öldürmek istiyorum ben. Aq benim boyum 150. Lan ben ne akılla 190 erkek isteyeceğim? Peki bu benim gibi yerden bitme kızlar ne akılla istiyor? Biri bana açıklasın! Yoksa delircem. Bu normal değil değil değillllll!
12 Yorumla- +1 yıl
Dedi ve gitti 1.90 erkekle sevgili oldu bu 1.50 ler lafa gelince ben zaten kısayım uzun istemem ya da boy önemli değil diyor ama sevgilileri asla 1.85 altına düşmüyor daha bugün 1.50 kızı 1.95 erkekle el ele gördüm
- +1 yıl
🤔
En İyi Cevaplar
+1 yılLan olum bizim 1.72 haline şükret sen takma böyle şeylere gidip 1.80 1.90 lık kıza yazarsan kabul etmez ama Türkiye’nin ortalaması belli yani sende 😀😀
04 Yorumla- +1 yıl
Genelde 165-170 arası oluyor yazdığım kızlar
- +1 yıl
Topuklu ile beraber mi 😀😀
- +1 yıl
Yok la normal 165-170 arası zaten
- +1 yıl
Kısmet o zaman senin de karşına çıkar biri
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
11Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılZamanla çıkar
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. Bunlar çok saçma düşünceler kanzi. Etrafım 1.65 erkeklerle dolu hepsi gelsin kızlar gitsin kızlar yapmayın bunu boyla alakası yok bu olayların bakma sen uzun boylu erkek isteyen mal değneklerine :D
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvet lan kisa boy maalesef bende 182yim ksia hissettigim zaman cok oldu ama kizlarin yaninda dev gibi hissederim erkekler cok uzun aw ne bu lan cocuk daha velet 15 yasinda benden uzun yuh aw bunlar ne yiyor lan
110 Yorumla- +1 yıl
Harbi mk ben de 1.78 1.80 falanım 10 erkeğin en az 6sı benden uzun kalanlar da hemen hemen aynı boyda benle
- +1 yıl
Abartma pwp sende 178-185 aralığı z kuşağıda
- +1 yıl
190 falan varda o kadar değil
- +1 yıl
178-185 aralığı fazla ama
Cevap sahibi+1 yılYa yeni nesil cok uzun ya da bunlar 6 7 cm tabanli ayakkabi giyiyor
Cevap sahibi+1 yılIsin garip tarafi kizlar cok kisa z kusagi benim yanimda baya kisa kaliyor erkekler ama cok uzun bu nasil is mk genetik tek tarafa mi isliyor
- +1 yıl
Gizli knk valla benim yaşadığım yerde kızlar da uzun çoğu 1.65 den başlıyor 1.75lere kadar gidiyorlar 1.50 kız çok az görüyom
Cevap sahibi+1 yıl@pwproerjke nerde yasiyon sen knk senin cevrenle alakali olabilir benim burada kisalar daha cok gecenlerde 140 veya alti kiz gordum 140in altinda yanj kiz
- +1 yıl
Adanada yaşıyorum burada kızlı erkekli uzun millet
Cevap sahibi+1 yıl@pwproerjke sehire gore degisebilir tabi
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılYa sen 1.50 lik pigme kızların 1.90 altı erkek değil yhaa gibi aptalca söylemlerine takılma, gayet idealsin. Vücudun da biraz fit oldu mu talep görürsün fazlaca.
00 Yorumla
+1 yılkanka 1.65 olan adam bile kız buluyo sen mi bulamıcan kısa değilsin ortalamadan bi tık uzunsun hatta
08 Yorumla- +1 yıl
Valla hiç görmedim 178 altının pek sevgilisi olmuyor
- +1 yıl
Parası yoksa olmuyor bende paraya bakan biriyle olmak istemem
- +1 yıl
olum bu sitede düzgün kıza denk gelen hiç mi yok mk
- +1 yıl
benim arkadaşım var kız 1.68 sevdiği çocuk 1.65 kendinden kısa erkeklerle olan kızlar bile var yani iş boyda bitmiyo sevmekte bitiyo
sevince o kusur sandığın şeyleri seviyo insanlar - +1 yıl
Hayır 179-180 boyum benim ama ne bileyim kısa gibi geliyo kızlarda kısa diyor bana 183 sanıyodum kendimi sen 180 sin dedi bi kız 180 mişim
- +1 yıl
Aman yalnız ölcem zaten
- +1 yıl
sen kendine sorun edicek bişey arıyosun bence. bende 1.76 yım ve bundan hiç şikayetçi değilim kendinle barışık ol biraz yeni ortamlara gir tek 2-3 kızın dediği laflara bakıp moralini bozarsan senin işin zor
- +1 yıl
@sinannthst dostum düzgünle ilgisi yok kızların ilk kriteri uzun boy kısa erkeği asla istemiyorlar yaşadığım şehirde sevgilisi olan 10 erkeğin 8 i 1.80 üstü kalanlar da 1.77 1.78
+1 yılHayır yaa olur mu? 1.70 erkeklerin bile ilişkisi olabiliyor
072 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum valla benim tipimde kötü belki ondandır
- +1 yıl
Sen tavirlarina ve hayatina odaklan. 1.70 olup, yakisikli olmayip da kiz etkileyebilen erkekler de var. Biraz agzin laf yapsin, biraz da eril ol.
- +1 yıl
Ya sosyal biriyim sohbet ederim eğlencelide biriyim ama genel olarak karşı cins benden ilk bakışta hoşlanmıyor hatta sevdiğim kız yüzüme bakılmayacak kadar çirkin olduğumu ve hiç bir güzel kızın bana bakmayacağını söyledi e napiyim
- +1 yıl
Yuh yaa nasil kizlara yuruyorsunuz boyle
- +1 yıl
Sonra sözde tipe bakmıyoruz diyorlar
- +1 yıl
Haddini bilerek yaklasan hicbir erkege hakaret etmedim bugune dek.
- +1 yıl
Ya kız iyi birine benziyordu iyide anlaşıyoduk şok oldum zaten bilmiyorım yani
- +1 yıl
Neyse ya benim kaderime yazılmış aile desen yok para desen yok kız arkadaş desen yok arkadaş desen yalandan hepsi dışarı çıkmaya korkuyorum yalnız
- +1 yıl
Bi kedim var en yakın dostım
- +1 yıl
Pes etme yaa.. Umarim bundan sonraki iliskinde mutlu olursun.
- +1 yıl
Yaşım 20 ve hiç ilişkim olmadı ayrıca çok teşekkür ederim bana genelde insanlar böyle iyi davranmaz çok iyi kalplisiniz
- +1 yıl
😊 Tesekkur ederim. Durduk yere zorbalik goruyorsan bil ki o seninle ilgili bi problem degildir. Kafana takma, cogu insan da travma var ve bu sekilde nefretlerini kusuyorlar. Gecen guzel olsun
- +1 yıl
Geçmiyor 😞 sizin güzel geçsin benim yerime çok yalnızım Aile desen var da yok arkadaş desen sırtından bıçaklar hepsi çıkar ilişkisi tip desen yok boy desen yok kız arkadaş desen oda yok dışarı çıkmaya korkuyorsun param bitcek diye her şey çok pahalı parada yok içimi döktüm kusura bakmayın bana insanlar pek böyle davranmaz siz çok iyi davrandınız
- +1 yıl
Öyle deme yaa hep mutlu olursun insAllah 😐
Her sevgilisi olan zengin ya da yakisikli degil ki. Hem muhtemelen sadece bakimsizsindir ve o yuzden cirkin hissediyorsundur. Ben duzenli olarak vakia suresini okuyorum ve elime daha cok para gecti eskiye oranla. Once salavat getir, sonra niyetini et ve oku. Her gun aksatmadan okumaya calis. Ozellikle ezan okunurken okumaya calis. Ben faydasini gordum, insAllah sen de gorursun. - +1 yıl
1.70 erkeğin neree ilişkisi oluyor boş avuntuyu bırakın 18 yaş üstü çiftlerin hiçbirinde 1.70 olup da sevgilisi olan erkek görmedim 1.70 lerin alayı sap geziyor sevgilisi olan erkeklerin boyları 1.78 den başlayıp 2+ lara kadar gidiyor günümüzde kızlar kısa erkeklerin üstünü çizmiş resmen.
- +1 yıl
Ulkede kac erkek 1.80 ustudur?
Bu dediginize gore 30 erkekten 1 tanesinin falan sevgilisinin olmasi lazim ama oranin bu kadar az oldugunu hic sanmiyorum - +1 yıl
Pardon hatta 100 erkekten 1 tanesi ancadir
- +1 yıl
Ülkedeki erkeklerim min %40 kı 1.80 üstü bir de tipi iyi olan 1.75-1.80 arası erkekler var bunları da eklesek %50 yapıyor herkesin bir kere sevgilisi olacak diye bir kural var mı hayır bu adamların sadece 2 defa sevgilisi olsa her kıza uzun veya 1.75-1.80 arası yakışıklı erkek çıkıyor duyar kasmanın alemi yok eminim senin sevgilin de 1.85 üstüdür ve kısa olsa yüzüne bile bakmazdın duyar kasmak yerine gerçekleri söyle o yüzden.
- +1 yıl
Erkeklerin %40 i 1.80 üstü müdür? Sakadir umarim :D istersen bi arastir..
- +1 yıl
Bende tam 180 im ölçtüm ama maks 190 olmak isterdim üstüde kötü bence
- +1 yıl
Evet çık sokağa z kuşağı erkeklerine bir bak bakalım %40 dan fazla olduğunu görürsün hatta 50 60 yaş dayılara bakma
- +1 yıl
Pwp boyun kaç
- +1 yıl
@bilinmeyen563 1.78 falanım
- +1 yıl
Son kez bişi diycem ve konuyu kapatcam boyum 180 kilom 90 beni seven böyle sevsin kimseyle uğraşamıcam
- +1 yıl
İkiniz de kisa degilsiniz ve sizi bu yuzden terk eden varsa zaten ondan vazgecin
- +1 yıl
@melikenilayy ama uzun da değiliz siz uzun istiyorsunuz sevgilin varsa eminim ikimizden de uzundur :d
- +1 yıl
Kanka benim tipte iyi değil ben saldım ya bakan yok boş ver yalnızlık en iyisi pwp
- +1 yıl
Melikenin üstüne gitme iyi birisi bence
- +1 yıl
Evet uzun ama boyu icin sevmedim. Şu an 100 kilo da olsa terk etmem, 1.70 e de inse terk etmem.
Boy icin sevseydim ondan daha uzunlar beni istediginde onlari secerdim. - +1 yıl
@bilinmeyen563 Tesekkur ederim.
Gercekten boy yuzunden erkeklerin kotu hissetmesi uzucu. - +1 yıl
@melikenilayy fjfjfjfjfjdjdjdjd ya he he kesin öyledir kesin şimdi denk geldi de dersin e hani uzun erkek azdı nasıl denk geliyor sana :d 1.70 olsa kanka bile olmazdın boş boş duyar kasıyorsun kızlar neden bu kadar ikiyüzlüler
- +1 yıl
Ama evet onu bende anlamıyorum melikenin öyle biri olmadığını düşünüyorum ama neymiş bu boy takıntısı bence 180 kısa değil hem 175 olsam heralde kızlar yüzüme tükürcek
- +1 yıl
1.65 boyunda kankam var ne anlatiyorsun acaba?
Boyuna gore secseydim 1.92 erkek de bana yurudu ve sevgilimden uzundu. Niye onu secmedim o zaman? Anca iftira at.
@pwpeoerjke - +1 yıl
@bilinmeyen563 knk melike iyi falan değil sadece iyi görünmeye çalışıyor böylelerini iyi bilirim ben
- +1 yıl
Boşverin konuyu ben yalnız kalcam işte hem sizene sizin hayatınız iyi olur inşallah benim hayata dair umudum kalmadı
- +1 yıl
@melikenilayy 1.65 erkekle kanka olman bir şeyi göstermiyor önemli olan sevgili olman artı en uzun olsun demiyorsunuz uzun olsun diyorsunuz 1.85 üstü olduktan sonrası farketmiyor 1.70 1.75 erkekle sevgili ol da öyle konuş sen
- +1 yıl
@pwproerjke Her erkek tecavuzcu desem ayaga kalkarsin ama her kadin sana gore oyle dimi :) Allah biliyor kalbimi. Hicbir erkegi boyu yuzunden kirmadim durduk yere.
Baskasinin kirdigi parcayla beni kesmeye calisiyorsun 🤷🏼♀️ - +1 yıl
Ya ama melike adam azıcık haklı benim şimdi tipimi görsen engel atarsın kızlar neden böyle
- +1 yıl
@pwproerjke Az once kanka bile olmazsin diyordun ama simdi fark etmez mi diyorsun? 🙂 Ben zaten 1.55 im ve 1.70 erkek de benden uzun durur. Ayrica asik olunca gozumuze perde iniyor merak etme. Kaplumbaga da donusse tepemde tasirim.
- +1 yıl
@melikenilayy konuyu başka yerlere çekme aw dışarıda bir sürü çift görüyoruz sevgilisi olan 10 kız varsa en az 7 sinin sevgilisi 1.85 üstü
- +1 yıl
Senin adına konuşmuyorum sen iyi birisin
- +1 yıl
Pwp çünkü boyu uzun kızlar uzun boylu sever benim giibi 180leri sevmezler koruma iç güdüsü
- +1 yıl
@Bilinmeyen563 Abicim sen de dolmalik biber gibi ne cabuk doldun boyle yaa.. Erkeklerin dis gorunuse daha cok baktigi kanitlanmis bir sey.
- +1 yıl
Ama yakışıklı uzun boylu olmak isterdim yalan söylemiyim çünkü sevgiye ihtiyacım var
- +1 yıl
@melikenilayy ya bırak 1.70 erkek de benden uzun diyorsun ama görüşte 1.70 erkekler bile diyorsun bas baya küçümsüyorsun 1.70 erkekleri zaten sevgilin de 1.85 üstüymüş kanka olmazsınız biraz abartı oldu ama asla da aşık olmazsın kısa erkeğe aşık olacağın en kısa erkek 1.78 falandır sen onu da 1.70 zannedersin kesin djfjfkfkfkk
- +1 yıl
Ya ben bakmıyorum demiyorum ama en azından karşındaki kişiyi kırmam kızlar kırıyor
- +1 yıl
@bilinmeyen563 Simdi egri oturup dogru konusalim🙂 Benden kisa erkekle birlikte olma ihtimalim dusuk evet. Ben 1.80 bir kadin olsaydim en az 1.80 isterdim fakat minyonum ve 1.70 de benden uzun kaliyor zaten. Benden biraz uzun olsun yeterli
- +1 yıl
@bilinmeyen563 10 sene önce 1.80 uzundu şu an neredeyse 1.70-1.75 adamların durumuna düştük aw
- +1 yıl
Bence 173 e kadar normal kızlar bana ondan sonra uzun kalıyor evet
- +1 yıl
Pwp harbi ya hiç sorma
- +1 yıl
sabah ölçtüm 181 çıktı :/
- +1 yıl
@pwproejke Bile diyorum cunku 175 dedin ve 170 ondan daha kisa oldugu icin 170 icin (bile) dedim. Yorumuma gelip de manipule etmeye calisamazsin. İftira atacaksan hic yazma🤷🏼♀️
- +1 yıl
1 cm uzamışım sadece
- +1 yıl
@melikenilayy sanki 1.70 1.75 sin de benden kısa erkek muhabbeti yapıyorsun ulan 6. sınıfa giden kuzenim senden uzun kuzenim de kız bu arada :d kendinden kısa erkeği görmen imkansız
- +1 yıl
Pwp sende çok ğstüne gidiyorsun kızın abartma
- +1 yıl
Ya bi sus da oku be adam. Freni patlamis kamyon hizinda geliyorsun.
Bir susup da okursan zaten neden BİLE dedigimi anlarsin. - +1 yıl
Kız kötü bişi demedi ön yargılı yaklaşma
- +1 yıl
@melikenilayy sende sakin ol
- +1 yıl
@melikenilayy valla kimse senden daha iyi manipüleci olamaz knk hani 1.80 üstü erkek çok azdı sen nasıl buldun 1.85 üstü erkeği azsa?
- +1 yıl
@bilinmeyen563 Baskasinin kirdigi parcayla beni kesmeye calisarak duygusal tatmin yasiyor. Boyleleri sevilmemeli mesela ve bunun boyla alakasi yok.
- +1 yıl
Benide kırdılar ben yapmıyorum gene iyi insanlar vardır diye illa
- +1 yıl
@bilinmeyen563 boy 1.78 ayakkabı ile 1.80 olur kurtarırım diye seviniyordum ama bizim nesilde boy çok uçtu
- +1 yıl
@pwproerjke yok mu dedim guzel zekali dostum? Az dedim. Bile dememin sebebi de 1.75 ornegi verdin. 170 daha kisa oldugu icin
- +1 yıl
Şimdi bu pwp haklı ama sana böyle dememeli sen kötü bişi yapmadın sonuçta
- +1 yıl
Pwp haksız şu an o yüzden senin üstüne gittiği için
- +1 yıl
1.75 örneği vermedim sevgilisi olan en kısa erkek 1.77 falan dedim öyle de zaten 1.70 adamlar da hep sap geziyor.
- +1 yıl
Evet günümüz kızları maalesef uzun boylu bad boy zengin 190 yakışıklı süründüren erkek seviyor benimde gördüğüm
- +1 yıl
@bilinmeyen563 Yaa neresi hakli? Cevremde kac tane 1.80 alti erkegin sevgilisi oldu bugune dek. Sana da yaziklar olsun ki onun tarafina gectin. Hepiniz tecavuzcusunuz demem ile ayni sey bu yaptiginiz.
- +1 yıl
@bilinmeyen563 knk bu melike iyi falan değil rol yapıyor ne iyi kızsın dememizi bekliyor sevgilisi de 1.85+ zaten
- +1 yıl
Ya sana mı dedim öyle kızlar çok var dedim pwp haklı demedim haksız yazcaktım yanlış yazdım
- +1 yıl
Melike seni koruyorum sabahtır
- +1 yıl
1.70 -1.75 erkekler diyerek cumle kurdun. Kendinden haberin yok. Dinlemeden atlamaya odaklanmissin. Ben artik ikinizle de ugrasmayacagim. Bu kafada ilerlerseniz yalnizliginiz devam edecektir. Haydi selametle
+1 yılBoyla ne alakası var devedede boy var ama...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin hakkın 1.70 lik kızlar 👍 bakma bizim 155 polis imdat kızlar 1.95 erkek istiyor sonra merdiven dayayıp çıkıp öpüyorlar adamı 😅😂🤣🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1,73-74 civarıyım gayet begeniyolar seven felan oluyo sevgilimde oldu bende diyorum ah keşke 1.80 olsam işte hayat
00 YorumlaBana göre kısasın ama sende kendin gibi minyon kızlarla takıl dert etme
04 Yorumla- +1 yıl
Boyun kaç ki
- +1 yıl
165-170 kızların bana ideal olduğunu düşünüyorum
- +1 yıl
Minyon değilim bence ama neyse
tc kızları zaten 150 kendini boşa strese sokma 180 gayet iyi bir boy bu ülkede ne 170 erkekler var egolarından geçilmiyor
025 Yorumla- +1 yıl
Genelde 165-170 arası kızlar normal geliyo banada zaten
- +1 yıl
Bide tipim çok kötü görsen kaçarsın öyle diyim :/ yani
- +1 yıl
Ya alakası yok sohbetim iyidir eğlencelide biriyim ama sevdiğim kız yüzüne bakılmayacak kadar çirkin olduğumu ve hiç bir güzel kızın bana bakmayacağını söyledğ
- +1 yıl
Bide kız olan arkadaşlarım normal arkadaş böyle instadan şu adam bu adam yakışıklı diyorlar kıskanıyorum yani neyse ya sevilmek istiyorum bu kadar basit ama yok yani olmuyor yapcak bişi yok
- +1 yıl
bir kadın olarak söylüyorum yani git kendine yakışan şeyler giy güzel bir parfüm seç kendine tarzına uyuyorsa 3-5 dövme yaptır param yok dersen hepsini tek tek yap ama bişeyler için uğraş eminim abarttığın kadar çirkin değilsindir insan kendini beğenmez zaten ama kendini çirkinim diye diye üzme buna değmez hayata bir kere geliyoruz
- +1 yıl
Neyse ya Allahtan kedim var oda olmasa iyice yalnız kalcam tavsiyelerin için sağol benim kaderim böyle 190 zengin yakışıklı adamlar kazanırken ben kaybetcem
- +1 yıl
Kanka taktım ben kafaya sevgiye ihtiyacım var 20 senedir sevgilim olmuyo yani empati cidden zor bişi benim hayatım çok depresif arkadaşım faladna yok hepsi çıkarcı işlerine gelince ararlar
- +1 yıl
Ya bide sana teşekkür ederim hayatımda bi kız ilk defa iyi davrandıda alışkın değilim :/
- +1 yıl
Gerçi tipimi görsen fikrin değişir miydi bilemem
- +1 yıl
Yok o manada değil ya arkadaş dahi olmuyorlar benle iyi davrandığın için teşekkür ettim sadece
- +1 yıl
1.70 erkek özgüvenli olsa ne olacak hiçbir kız yüzüne bakmaz
- +1 yıl
Kanka doğru diyorsun bu melike cidden öyle bu kızlar hep aynı pwp
- +1 yıl
Aynen öyle 170 adamın yüzüne tükürür bu kızlar nankör
- +1 yıl
Bide biz bakıyormuşuz güzelliğe daha çok
- +1 yıl
Bunlar hep dış güzelliğe hem paraya bakıyorlar
- +1 yıl
@bilinmeyen563 diyecek sözü kalmadı kudurup bizi engelledi ajahhaha bir de 1.80 altı olup sevgilisi olan erkekler görüyormuş ahahahaha 1.80 altı dediği de 1.78 1.79 yakışıklı elemanlardır
- +1 yıl
Ama kanka 180 kısa değil harbi bu tr kızlarına 175 bile fazla
- +1 yıl
Hepsi aynı bok
- +1 yıl
Artık gözümde bi işe yarıyor kızlar
- +1 yıl
Hepsinden soğdum ve nefret ediyorum
- +1 yıl
@bilinmeyen563 knk kısa değiliz ama kızlar gene kısa adamla aynı muameleyi yapıyor bize
Benimkide 1.79 felan bende kısa hissediyorum eve barfiks aldım belki uzatır uzatmasa bile spor oluyor 1.85 e ulaşmalıyım
06 Yorumla- +1 yıl
Benim yaşım 20 uzamam saha
- +1 yıl
Bir tane program var telefonda uzattığını yazanlar var yorumlar da vardı yani şimdi belki bulamazsın ve uygulamada uzatır diyor illaki uzar ya bak mesela penisi 48 CM olan adam var :D
O guinnes rekorlar kitabına girecekti esnetme hareketleri beton bağlama bilmem ne yaptığı için doğal kabul edilmedi sende bi penis kadar olamayacakmısın :D - +1 yıl
180 olan kuzenimden kısa duruyorum bide ama o bence 182 falan
- +1 yıl
3 olamaz imkansız
- +1 yıl
1-2 cm falan uzun ama
+1 yılKnk bu melikeye inanma bak rol yapıyor sevgilisi de 1.85+ zaten 1.75 olsa yüzüne bakmazdı iyi kız rolü yapıyor bir de :d
00 YorumlaYok ideal bir boy bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Türkiye ortalamasında iyisin bence
00 Yorumla
+1 yılBakarlar normal gayet
00 YorumlaOrtalamannın üzerindesin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOğlum boş yapma nankörlük etme aq
04 Yorumla- +1 yıl
Ne nankörlüğü 179-180 boyla kendimi kısacık hissediyorum dışarda
Cevap sahibi+1 yılTr ortalaması 1.72 aq
- +1 yıl
175-176 falan yeni nssil uzun üniversitede kısa kalıyorum
Cevap sahibi+1 yılHala ortalamanın üstündesin
- Aşk İlişkileri konusunda 900 cevap paylaştı.
+1 yılSaçmalık
02 Yorumla- +1 yıl
Hep saçmalık diyorsunuz ama bilmiyorum 185 190 manken gibi adam istiyor kızlar
- +1 yıl
Heralde 175 falan olsam yüzüme bakmıcak kimse
+1 yılseven kizin derdi boy olmaz 1.80 yeterli
00 YorumlaNe alaka beeee3
02 Yorumla- +1 yıl
Öf nasıl ne alaka ya gayet normal biriyim ama artık hiç bir kız yüz vermeyince benimde moralim bozuluyor
- +1 yıl
20 yaşında geldim halen sevgilim yok
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Boyum 1.79 - 1.80 civarlarında ama kendimi kısa hissediyorum, hiçbir kız bakmaz mı :/?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer