Kendisi benim hocam olur. Hemen kızmayın o okuldan ayrıldıktan sonra sevgili olduk ailem daha bilmiyor bilmesininede gerek yok zaten.
Ailem Diyarbakır'da köyde yaşıyor ben İstanbul'da sevgilimle yaşıyorum önceden bı arkadaşımda kalıyordum sevgili olunca onun evine taşındim şu an mutluyuz evli hayatıni erken yaşıyoruz benimle ciddi düşünüyor bana çok değer veriyor
Bana evlenme teklifi edecekmiş ama biraz daha büyümem gerekirmis bence haklı bı 23 ol zaten hep beraberiz diyor ona çok güveniyorum sizce bizden olur mu? Bence oldu da sizce olur mu?
Ailem Diyarbakır'da köyde yaşıyor ben İstanbul'da sevgilimle yaşıyorum önceden bı arkadaşımda kalıyordum sevgili olunca onun evine taşındim şu an mutluyuz evli hayatıni erken yaşıyoruz benimle ciddi düşünüyor bana çok değer veriyor
Bana evlenme teklifi edecekmiş ama biraz daha büyümem gerekirmis bence haklı bı 23 ol zaten hep beraberiz diyor ona çok güveniyorum sizce bizden olur mu? Bence oldu da sizce olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları trol diyor komiksiniz cidden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
O aşırı olgun sen hayata aşırı toz pembe bakıyorsun sizden olur ama bir kaç ay olur sonra tartışmalar başlar...
Ahaha kızı yaşındasın la babanın altına senin arkadaşın yatsa ne hiasedesşn? Neyse seni skr vah tüh diye yine yazarsın
Trol bile iğrenç pu size tükürsem tükürüğüme yazık
senin akıl sağlığın gitmiş Çok kötüsün baban yaşındaki adam o iyi misin
Tabi biraz olgunlaşman gerekiyor , hasat zamanına kadar beklemeli hatta nadasa bırakması lazım seni
iyyimiş bence sorun yok yeterki seni yarı yolda bırakmasın...
Diyarbakırlı kız ailen seni öldürmedi ise diyarbakırlı değilsin
Lan ailem bilse öldürür bilmiyor diyorum ya evlenince söyleriz ne olacak
O yaşta ne işin var diyarbakırda
Ailen demiyormu nerde kalıyorsun ne iş yapıyorsun
Şirkette çalışıyorum diyorum her ay tıkır tıkır para 💸 yolluyorum killanmiyorlar
Senden bir şey olmaz boşsun
😑😞adına üzüldüm.
Ya bu ne saçmalık yaa
Olur olur
O da güzel hikaye
Olmaz.
Troll 😃