31 yaşına girdim, 25-26 duruyorsun diyorlar. Evde mi kaldım ben?

31 yaşına yenı gırdım ama 25 26 duruyorsun diyorlar evde mi kaldım ben 😭valla aday da yok şimdiye kadar da gercekten düzgün kimse çıkmadı ne yapayım benn aaa dostlar?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Okuyunca olmuyor geç kalıyorsun evliliğe
31 yaşına girdim, 25-26 duruyorsun diyorlar. Evde mi kaldım ben?
Cevapla