1 haftadan beri yazmayan sevgilimden ayrılmak istiyorum. Ne demeliyim?

Tabi ki yazmayacağım o yazana kadar
hiç bir şey olmamış gibi nasılsın. diyecek kesin
ondan ayrılacağımi söylemek istiyorum
güzelce nasil diyebilirim.
Beni çok ihmal etti. beni hiç sayıyor o yüzden ayrılacağımmm

1 haftadan beri yazmayan sevgilimden ayrılmak istiyorum. Ne demeliyim?
Cevapla