Ondan vazgeçtiğimi ciddi anlamda ona nasıl hissettiririm, aynı üniversitedeyiz?

Bende bittiğini kesin olarak anlamasi için ne yapabilirim? Artık onun yaninda olmayacagimi ona karsi duygularim olmadigini nasıl ona hissetiririm surekli beni kiskaniyor ve arkadaslarima kadar tartisma cikartiyordu benimle sevgili olmadığı halde ve biz sürekli düsman gibiydik ama hislerimizde vardı. Ben ise yoruldum tamamen ona artık onu istemediğimi nasıl belli ederim ciddi anlamda benim artık olmadigimi anlasin ve iyice çabalasın istiyorum

Ondan vazgeçtiğimi ciddi anlamda ona nasıl hissettiririm, aynı üniversitedeyiz?
Cevapla