Sürekli beni merak ediyor benimle çok ilgileniyor ama ben genel olarak insanlara güvenmiyorum ne yapmalıyım?
Ya ben ne yapacağım?
Sürekli beni merak ediyor benimle çok ilgileniyor ama ben genel olarak insanlara güvenmiyorum ne yapmalıyım?
Ya ben ne yapacağım?
Görmeyen bir insan bu kadar ısrarcı ise büyük bir Abazadan bahsediyoruz şu an sana karşı onun bir duygusu yok duygusu olan alt katlarda oturan biri şans verdiğinde göreceksin ki başka ısrarları başlayacak görüşelim daha sonra sırasıyla sen taviz verdiğin sürece ısrarları devam edecek benim öngörüm bu şekilde
Ona inanman için belli şeyleri yapması gerekiyor sana sosyal medya hesaplarını vermesi lazım WhatsApp numarasını vermesi lazım ailesinden birkaçı ile tanıştırması lazım seni kendi gittiği ortamlarda görüştürmesi lazım bu kızla Ben evleneceğim diye götüremezse bile göstermesi lazım sadece lafla olmuyor yani yaptıklarına daha çok dikkat et onun
Yanında biri olsun ya da uzaktan takipte olsun o görmeden buluştuğunuzda bakalım ne yapicak ne dicek yani güvenliğini sağlayarak buluşabilirsin klavye arkasında ne kadar çözülür bilmiyorum
Cevap
10Cevap
1 yılı gecmediyse inanma bence. İnsanlar en az 6 ayda tanıyor birbirini
6 ay olacak bugün
Niyeti ciddiyse görüşebilirsin ama önce iyi tanı derim
Niyetim ciddi diyor inanmalı miyim sevdiğini söylüyor çok üzülüyor ben gideceğim deyince
Ya ben ne yapacağım?
Kişisrel bilgilerini vermeden bir süre sohbet et ama mesafeni koru
Zaten çok mesefeli davranıyorum ama yinede gitmek istemiyor
Kimmişki. Araştıralımmsorup soruşturalım 😂
Burada biri
37 yaşında imiş yaşi büyük mu sence
Senin yaş kaç?
30 a yaklasiyorum
Gönlün varsa tanış bence. Ama güvenme
Köprünün ortasında biner sonunda iner haberin olsun
Köprünün başında henüz
O zaman başındaysa bariyerlere sürtüyordur😂😂
Ne alaka
Korun kendini gerçekse olabilri ama koru sen
Nasıl korunur bulusmayarak mi
Mesafe kendini kaptırmadan onu tartarak
nickni ver araştıralım belki bize de yazmıştır
Burayı boş ver çöp burdakiler, reelden tanışş
Arkana bakmadan kaç kuzucum
Nedennnnnn
Çaya batırılmış Piskevit gibi hissediyorum kendimi
Acaba nasıl bir yokluktasın cok merak ediyorum
O da varliktada yoklukta da benimle var mısın diye soruyor zaten
Guvenme :)) hepsi numara
Ya bir şey olur mu
Yani, ben ewlendm burdan :)
Ne zaman
8 yıl
dogru olma ihtimali olsada yüzde 95 yalan
Neden Ben çok dürüstüm diyor ben ikna olmadım ama
demekle olmuıyor.
Ben de onu diyorum
e tamam soru nedir?
Ne yapacagimi bilemedim gercekten güven 9lmaz mi burada diye
onu bilemem hangi konuda olduguna baglı
Oha inanma bence
Aylar oldu konusyrz ben asla burdan biriyle konusmam dedim Sadece burdan değil normalde de kimseyle konuşmam dedim kendime nasıl geçti zaman bilmiyorum ama aylar oldu ben ruhen zor şeyler yaşadım hala öyle o da o zamanlrda konusmustu hala konuşuyorz Ben özel bir şey hissetmiyorum sadece Anlasildigimi düşündüğüm için konusmaya dvm ettim
boş ver canım sanalda kalsın
Buluştunmu hiç
Hayır ama buluşmak yanlış olur mu
Buluş iyice tanı onu
ne kadar ciddi
Cook ciddi olduğunu söylüyor hiç gülmüyor bir de
Köprü diye bir şey demedim ama herkes kopru deyip duruyor bende bunu anlamadim birbirinizden mi goruyorsunuz
Fos mudur yani
Karakteri iyi gibi ama yinede temkinliyim çok kimseye güven olmaz
Olabilir
Asla asla
İnsanlar çok söz söyleye bilir önemli olan icraat
boş ver inanma aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?