Bir hafta önce "seni özledim, hep aklıma geliyorsun" diyen insan "artık konuşmayalım" dedi. Ne yapabilirim :(?

2 gündür ağlıyorum.🙃 Belki az bir süreydi ama 4-5 ay çok fazla şey paylaşmıştık ve gerçekten çok çabalamıştım her şey için. Hiç beklemiyodum böyle bir şey. Çevremdeki insanlar başka biriyle konuştuğu için birden bitirdiğini düşündüler. Bilmiyorumm…Sizce yazar mı? ben bu süreci nasıl atlatıcam.
Bir hafta önce "seni özledim, hep aklıma geliyorsun" diyen insan "artık konuşmayalım" dedi. Ne yapabilirim :(?
Cevapla