Bana beni sevdiğini söyledi ve ben ona çok hoşlandığımı şimdi bana çok soğuk davranıyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin?

konuştuğum bir çocuk vardı, tanışalı daha 3 hafta oldu çok tatlı gidiyorduk bir gün birden bire seni seviyorum dedi ve ben çok erken olduğunu düşündüm yani 3 hafta. sevgi bana göre daha derin bir şey, bu yüzden ona ondan deli gibi hoşlandığımı akışına bırakmamız gerektiğini söyledim ve şimdi de bana çok kötü davranıyor yani soğuk. ben ne yapmalıyım bilmiyorum lütfen yardım edin iki gündür konuşmuyoruz bile en son attığım mesaja da cevap vermedi. lütfen bana akıl verin ne yapmalıyım onu kaybetmek istemiyorum ama dürüst olmam gerekti bu konuda da. lütfen :)
Güncellemeler
+1 yıl
konuştuğum bir çocuk vardı, tanışalı daha 3 hafta oldu çok tatlı gidiyorduk bir gün birden bire seni seviyorum dedi ve ben çok erken olduğunu düşündüm yani 3 hafta. sevgi bana göre daha derin bir şey, bu yüzden ona ondan deli gibi hoşlandığımı akışına bırakmamız gerektiğini söyledim ve şimdi de bana çok kötü davranıyor yani soğuk. ben ne yapmalıyım bilmiyorum lütfen yardım edin iki gündür konuşmuyoruz bile en son attığım mesaja da cevap vermedi.
Güncellemeler
+1 yıl
bakın gerçekten zor durumdayım ve ben bunu kurtarmak istiyorum onun hıslerini incitmiş olabilirim belki ama sevdiğinin gerçek olup olmadığını bilmiyorum su an bir şey yapmam lazım ve sizin yardımınıza ihtiyacım var akıl verebilecek birilerine. herkesin böyle olduğu bir zaman vardır mutlaka nolur anlayın beni ve yardım edin
Bana beni sevdiğini söyledi ve ben ona çok hoşlandığımı şimdi bana çok soğuk davranıyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin?
Cevapla