Güncellemeler
+1 yıl
Kızla ayrılma sebepleri kız başta seviyormuş gibi davranıp sonra ben eski sevgilimi unutamadım onunla yaşadığım özel şeyleri unutamadım diyip gitmiş kızla bir ay en fazla sevgili olmuşlardı ve aynı memlekette yaşamadıkları için sevgili oldukları süre zarfında bir defa görüşmüşler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benimde öyle bir ilişkim oldu cenaze düğünde denk geliyoruz yapacak bir şey yok ben onun için gitmemezlik yapamam o da benim için ikimizinde hayatında biri var o yüzden dert etme yine dürüst olup söylemiş baktım demeyebilirdi ama yalan söylememeyi tercih etmiş bende çok göz göze geldim istemeden oluyor öyle takma
Sen seviyor muydun onu peki? Ben şu sözüne takıldım ‘orda fazla duramadım zaten annemlere söyledim çıktım ordan ‘ . İçinde bir duygu kalmadıysa neden orada duramadın diye düşünüyorum bilmiyorum başıma gelmedi sence
Rahatsız olmuştur benimde sevgilim var çocuk bana cenazede selam verdi bende mecbur selamını aldım ama içim gitti o an sevgilimi aldatmış kadar kötü hissettim belki sana olan saygısından gitmiştir sen olmasan kalmaya devam ederdi
O sıra aramız limoniydi yani ara vermiş gibiydik konuşmayı kesmiştik o düğüne gittiğinde
Bilmiyorum üstünde durma bence güvenmiyorsan uzak dur sürekli o güvensizlikle kendini yıprattığın için sana olur
Bende genel bir güven problemi var ama senin fikrini merak ettim
Yani canım ortak tanıdıklar çok olduğu için daha çok aynı ortamlara girilir belki düğününüze bile gelebilir o yüzden sen sevgilinin sana olan sevgisine odaklan yine akrabalardan birinin düğünü olursa sende git özellikle erkek arkadaşından seni dansa kaldırmasını iste :)
Sıkıntı olmaz diyorsun aklı o kızda kalmamıştır dimi 🌸☺️
Bunda bir şey yok ne güzel yer değiştirmiş bence artık bu konuda sıkma sevglinini
Ozaman aramız limoniydi benim için değiştmemiştir rahatsız olduğu için değiştirmiş sence rahatsızlık varsa hala bir şeyler var mıdır
Kurcalamayı bırak bence. Wen sordukça adamın aklına sokarsın
Kızla bir ay falan çıktı ama kız bunu seviyormuş gibi yapıp sonra ona kötü davranan eski sevgilisini unutamadığını söyleyip ona gitmiş aslında kızla o çocuk bir şeyler yaşamışlar cinsellik yani o yüzden unutamıyorum diyip ayrılmış benimkinden. Benimki de zamanında bunu memleket meselesi haline getirmişti ozaman arkadaştık sevdiğini falan söylüyordu
Seninki yaşamış mı cinsellik
Yok diye biliyorum
O zaman salla😅
Neden ki
Dm gel madem anlamadım olayı
Dm olmaz burdan konuşalım lütfen
Anlamadım olayı akskd
Şaka mısın