Sevgilim benden ayrıldı, adım attım soğuk davrandı. Ne yapacağım?

Sevgilim benden ayrıldı onu hala seviyorum ve özlüyorum onun ilk ilişkisi benimde en uzun ve çoğu ilki yaşadığım bir ilişkiydi 8 ay sürdü aynı okuldaydık fakat bu sene nakil aldım başka okula ve ona adım attım mesaj attım oda beni özlediğini okulda aklına geldiğimi ve acı çektiğini söyledi anıları hatırladığını söyledi fakat ilişkideykende yapamadığını yıprandığını söyledi ve gitti ayrıldı sizce geri dönüş olur mu hala seviyorum onunda söyledikleri bunlar benimle çok ciddiydi benle gelecek hayalleri kuruyordu hatta ilerde kızımız olursa ayakkabısı vardı 16 numara küçük ve anı kutusunda duruyor en son yazdığımda 2 hafta önce dedi kutuya bakıyorum bana aldığın Gül'ün ambalajı ayakkabı çok garip geliyor dedi ama beraberken de yapamıyoruz dedi ve ayrıldı ne yapmalıyım?
Sevgilim benden ayrıldı, adım attım soğuk davrandı. Ne yapacağım?
Cevapla