31 yaşından sonra toksik ilişki yaşayacak birini bulmak mümkün mü?

Ya 31 yaşından sonra toksik bir ilişki bulabilir miyim? Tamam çok saçma ama ben toksik bir ilişki istiyorum. Yaşım 31 geçen yıl toksik ilişki yaşadığım birini başkasıyla evlendirdim. Şimdi ben yalnız kaldım. Böyle bana aşık olmayacak ama ben ona deli gibi aşık olacağım beni dövecek böyle telefonlarımı açmayacak randevularına gelmeyecek peşinde koşturacak birini bu yaştan sonra bulmam mümkün mü? Benim kpss ve ondan önce tyt sınavım var evliliği o sınavlardan sonra düşünüyorum. En azından o sınavlar geçene kadar böyle birini bulmak istiyorum ama yaş geçti mi dersiniz artık.
31 yaşından sonra toksik ilişki yaşayacak birini bulmak mümkün mü?
Cevapla