Sevgilim benim hoşlanmadığım şeyleri yapıyor ne yapmalıyım?

15 Ekim doğum günüm ve 2 aydır sevgiliyiz bana hediyeler alıyor fakat ben gerçekten hediyelerden nefret ederim bunu ona söylememe rağmen bana alıp durdu ve şimdi arkadaşlarımla konuşup doğum günümü kutlamak için planlar yapıyormuş arkadaşlarım da o doğum günlerini sevmez falan demişler geldi bana yazdı bende sevmiyorum nefret ediyorum falan yazdım o da hala uzatti işte nolur kutluyim nolcak falan diye ya hayir diyorum olmaz diyorum sevmiyorum diyorum ben o kızlar gibi değilim ya insanların sevdiği ya da mutlu olduğu şeylerden mutlu olamıyorum kendime sahte bi karakter yaratamiyorum mutlu olamadığım bi şeye mutlu olamıyorum ama bunu anlamiyo o hala benim mutlu olacagimi sanıyor ama yemin ederim nefret ediyorum böyle şeylerden bana sadece doğum günün kutlu olsun dese bile mutlu olurum ben anlamiyo iyice soğudum ama çocuk bana cok aşık ne yapacağım bilmiyorum öldürmek istiyorum kendimi hiç anlayış yok kendi kafasına göre ilerliyor çoğu kez hediye alma dedim aldı şimdi de doğum günü meselesi geldi keşke hiç doğmasaydım da böyle bisey yasamasaydim nolur bisey yazın nasıl ikna edicem ben çocuğu ne yapicam asla istemiyorum kutlanmasını lütfen lütfen bisey yazin
Sevgilim benim hoşlanmadığım şeyleri yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla