En nefret ettiğim en sevmediğim tip bu. Sanki yüz verdik sanki anlaṣtık görüṣtükde bide ariyor. Dm den yürüyün ona sözüm yok herkes ekmeğinde, herkes ṣansını deniyor ama birini aramayın.

En nefret ettiğim en sevmediğim tip bu. Sanki yüz verdik sanki anlaṣtık görüṣtükde bide ariyor. Dm den yürüyün ona sözüm yok herkes ekmeğinde, herkes ṣansını deniyor ama birini aramayın.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bide sin i ayrı yazıyorlar ya off rezalet bir Türkçe. Güzel sin nedir fjdjjd
🤣🤣 iṣte beyin yok fikir var
Valla ben dm den bile yürümüyorum, önümde kırıtan, gel gel yapan olsa ancak😊 lakin bu arama işi tacize varmak üzere artık
şu yaşıma kadar kimseye dm atmadım bazen yalan geliyor bana görmediğim bişey. bazende burayı görünce inanıyorum
şu adamlarda ki özgüvene bak tanımadığı bir insanı şaaaakkk diye arıyor. ilginç kafalar.
Sende bi tuhafsın allahın abazasından da nezaket anlayış beklemessin. O sığır ona sahip olsa o mesajı atmaz zaten
🤣🤣🤣
Dm nedir yahu.. neyin kısaltması bu.. sesini duymak istemiş olabilir. Ya da yazmak yerine daha akıcı konuşmak..
Dm = direct message in kısaltmasıdır yani direkt mesaj. Evet ama biz hiç konuṣmadık ben bu kiṣiyi tanımıyorum birden pat diye ariyor.
Teşekkür ederim açıklama için...
Şimdi öncelikle bir kez müsade istemeden aranmaz , müsait misin değil misin Üslup çok kaba ve dusuncesizce böyle olunca duygularının samimiyetinden şüphe ediyorsun, şık olmuyor.. kaliteli insanlar ile görüşsen daha iyi olur.
Aramak dm den yazmaktan daha çok özgüven gerektiriyor 😂
ama en çok aklı olmayan yapıyor bunu
😂 Aklı başka şeyde olan yapyıor 😂
30-35 yaş araliğindaki bir teyzeyede yürümezsin herhalde dayi bu 😂
😄 teyze degilim yahu ayrica 28 yasindayim
Abla yaşi nieböyle giriyon abazan dayilardan ilgimi beklion yav
ya 30-35 yasindaki kadin teyze mi ki ya
dilan polat 34 yasinda teyze gibi mi duruyor anlamadim
Cidden cins cins tipler var. Arama görüntülü arama saçma geliyor tanımıyorsun sonuçta
Güzelsini doğru yazamayan adam ile olmaz.
geçen biri "bence sis manken lie baṣ vur maniz gerek" yazmıṣ 🤣🤣
Ne ararım ne yürürüm, günde 1500 tane mesaj alan birisine mesaj atmakta zaten saçma bir yaklaşım.
Günde 0 mesaj alirim
2 haftada belki 1 tane mesaj gelir
Çoğunluk bahsettigimin fazlasınıda alıyor ama neticesi fark etmiyor farz edelim 5 kişide yazsa onlara göre onlardan bir farkım yok onlarla aynı kefedeyim, ben sadece yazana dönüş sağlarım toplumun ön yargısı bunu gerektiriyor
bence yanlis düṣünüyorsun ama sen bilirsin senin hayatın
Bunu bir erkek olmadan anlamınız olası değil neyse önemsiz detaylar iyi geceler
Adamlar ne denk getirebilinirsek kafasındalar
Bu aramalar kapatılmıyor mu
kapatiliyor ama ya kapali olmasaydi?
İmkan verirsen bu erkekler cok sey yaparlar
Ne kadar çok güzel sin😀😀
Al bendende o kadar 😂
😂😂 kafa gidik elemanin
Dayı
Dayı zatende bunun gibi birsuru gençler bile yapiyor çok düṣüncesiz buluyorum böylelerini
Düşüncesiz değilde akılsız
hepsi var iṣte sonuç olarak beyin yok 😄
Bencede bunlarda yok
Olurboyle şeyler
hadsizlik bu
Fotoğrafa bak MK
Nasıl arıyor arama özelliği mi cikti
seni arama amacım yok
Terbiyesiz adam