Dm'den yürüyenler neyse de, niye arıyorsunuz?

En nefret ettiğim en sevmediğim tip bu. Sanki yüz verdik sanki anlaṣtık görüṣtükde bide ariyor. Dm den yürüyün ona sözüm yok herkes ekmeğinde, herkes ṣansını deniyor ama birini aramayın.

Dmden yürüyenler neyse de, niye arıyorsunuz?
Dm'den yürüyenler neyse de, niye arıyorsunuz?
Cevapla