Hoşlandığım kişiyle aramız bozuldu, nasıl ilişkimizi düzeltebilirim?

Hoşlandığım biri var aynı yerde çalışıyorduk işten ayrıldığım için aramız bozuldu. Onunda benden hoşlandığını düşünüyordum aramızı düzeltmeye çalıştım bir kaç defa yazdım tam düzelmedi sonra doğum gününde hediye gönderdim çok güzel karşıladı mesajla ama bana hiç yazmadı daha sonrasında sizce bana olan ilgisi bitmiş midir? Ya da yazmak için neden bekliyor olabilir

Hoşlandığım kişiyle aramız bozuldu, nasıl ilişkimizi düzeltebilirim?
Cevapla