Bir erkek üniversitedeyken bile sosyal medyalarında sürekli aktifse o erkekten olur mu?

Yani sosyal ortamda sonuçta nebilim wp de aralıklı şekilde çevrimiçi oluyorsa nedendir? Ortamımı yoktur ya da sarmıyor mudur çevresi de takılıyodur sosyal mecralarda? Düşüncelerinizzzz
Bir erkek üniversitedeyken bile sosyal medyalarında sürekli aktifse o erkekten olur mu?
Cevapla