3 yıldır aynı kişiyi seviyorum ve bana bakmıyor, sizce ne yapmalıyım?

3 yıl önce bi çocukla tanıştım çocukla çok yakındık ancak bir gün eski sevgilisine yazdı ve bende ondan soğudum 1 yıl sonra onu sevmeye başladım cok saçma bir şekilde ve 3 aydır konuşuyoruz 2 gündür bana soğuk yapıyor imdat kızlar yardım edin.

Güncellemeler
+1 yıl
ARKADASLAR YAPAMİYORUM O İLKİM GİBİ BİR SEY HAYATİMİN ASKİ ONUNLA EVLİLİK PLANLARI KURUYORUM AMA O BENİ UMURSAMIYOR YARDIM EDİN LÜTFEN 🙏🙏
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar dün çocukla konuşuyorduk ve bana görüldğ atınca bende iyi geceler yazdım oda yazmış iyi geceler diye ben goruldu attim sonra sabah bi BAKTIM GÜNAYDIN YAZMIŞ bende yazdm sonra görüldü attı iyi haber mi daha da yazmadım yazmalı mıyım lütfen beni bu ikilemden kurtarın
3 yıldır aynı kişiyi seviyorum ve bana bakmıyor, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla