Eşimi seviyorum ama boşanmak istiyorum, bana yol gösterir misiniz?

Son zamanlarda aramızda eski bağın olmadığını hissediyorum. Sağlık durumum çalışmama imkan vermiyor. Ayrılsam nasıl geçinecegim bilmiyorum. 2 çocuğumuz var. 3 4 ay öncesine kadar çalışıyordum, ama artık işe girmem de, devamını getirebilmem de çok zor. Eşimi seviyorum, ama onda birşeyler bitti gibi hissediyorum, kendini bana mahkum hissetsin istemiyorum. Tartışmalar cocuklara yansıyor. Onlar da huzursuz oluyor. Aslında amacım ayrılmak değil, ama çıkar yol bulamıyorum. Konusulmuyor da onunla. Önceden böyle değildik. Cozebiliyorduk birşeyleri. Çıkmazda hissediyorum kendimi. Ne yapacağım bilmiyorum, yol gösterin lütfen. Alıp kendimi atasım geliyor biryerlerden.

Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ederim 🙏 tartışmamız sonrası cok kırıldım ona ve sonrasında sessiz kalıp kabuguma cekilmeyi tercih ettim. Normalde pek benlik bir şey değil bu. O da fark etmiş olacak ki çocuklar okulda iken yanima geldi, konuştuk epeyi. Soylediklerinin bana ne akdar ağır geldiğini incittigini anlattım. Teşekkür ederim herkese 🙏
Eşimi seviyorum ama boşanmak istiyorum, bana yol gösterir misiniz?
Cevapla