Maksat fake hesaptan önce onun nasıl birisi olduğunu öğrenebilmek sonrada gerçek hayatta onunla tanışıp arkadaş olmaya çalışmak😏
Gay olmaktan utanmıyorum utandırmaya çalışanlar utansın.
Gay olmaktan utanmıyorum utandırmaya çalışanlar utansın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sana yazılan linç mesajlarına takma kafanı istediğin gibi yaşa hayatını. Bence düşündüğün yol mantıklı.
Teşekkür ederim 🙂 Peki son bir soru olarak şunu sormak isterim; Bu planın benim üzerimde sıkıntıları olabilir mi? Yani ben bu planı yaparken nasıl sıkıntılar ve sorunlar yaşarım? Siz bilgili birisine benziyorsunuz belki bilirsiniz 🙂
Sizi bir yerden hatırlar gibiyim sanki? Geçmişte konuşmuşluğumuz olmuş muydu acaba?
Takip isteği attım umarım kötü bir şey yaşamamışızdır sizinle🙂
Çevremizi biliyorsun homofibiklerle dolu her yer… önce fake hesaptan düşüncelerini öğren eğer eğilimi varsa reelde ona yavaş yavaş bilerek açık verirsin
Peki gayliğe yönlendirmek mantıklı olabilir mi sece? O da bir çözüm olabilir aslında ama... Neyse sadece öylesine sordum yanlış anlamamışsındır umarım. Dürüst olacağım bana bilgili birisi gibi geldin de belki yardımcı olabilirsin diye düşünüyorum🙂
*Tanıştıktan sonra fake hesaptan*
Hetero bir insanı eşcinselliğe yönlendiremezsin bu ters teper
Neden ki? İkna kabiliyeti önemli değil mi yönlendirme konusunda?
Hetero bir erkek başka bir erkekle sevişmez ama
Sevişse bile aktif rolde olur bir de... Ama manipülasyon ile bazı şeyler yaptırabilirim ama kısa etkisi olur muhtemelen ama olsun önemli olan yine de etki etmesi zaten. Biraz korkunç bir plan olabilir ama... Yani bu gerçekten son sorum olacak dediklerim mantıklı olabilir mi? Belki eleştireceksin ama eleştireceksen bile küfür etmeden eleştir lütfen.😑
yo neden eleştireyim seni... bu dediklerin tabi ki mantık dahilinde ama eğer düşünceleri sabit biriyse işin zor biraz.
Anladım teşekkür ederim yardımların için😊
rica ederim ne demek :D
Ben seninle bir daha nerede karşılabilirim acaba😃 Senin gibi mantıklı insanlara ihtiyaç var abi🙂
İstemiyorsa niye zorluyorsun ki
Istemiyor diye bir kelime geçmiyor ki?
Konuşmaya çalışmak yazmışsın ondan soruyorum
Tanışmak anlamında demek istemiştim aceleyle bir hata olmuş olabilir😂
Çocuk gay mi
Onu anlamak için zaten ilk fake hesaptan onu tanımaya çalışacağım sonra gerçek hayatta onunla tanışacağım. Kısaca bir Amerikan filmi gibi bir senaryo😂
Gay olsa belli ederdi zaten o iş olmaz söyleyeyim çok kötü terslenebilirsin hatta
Abi tanımıyorum ki zateb tipen olarak görüyorum okulda ad bilgisi var ama kişilik bazında tanımıyorum. O yüzden yine bir şansım var yani. Yanı sen anladın mı ki benim planımı?
Anladım ama hayal kırıklığına uğrama diye söyledim hiç hoş karşılamaz bu durumu
Her şeye hazırlıklı olmam gerektiğinin farkındayım teşekkür ederim😊
Rica ederim
ruhsal sıkıntılar mevcut galiba
Ne alakası var şimdi?
fake reel karışımı yaklaşan sensin hacı ben değilim. kendinle çelişirsin ikisini dene tarafını seç 😄
Ben bir an homofobik bir cevap gelecek sandım kb😂
başkasını rahatsız etmediği müddetçe kim kime ne yapmış banane bize ne 😄 he ben desteklemiyorum ama benimseyenleri yargılamak da haddime değil. yine de sağlıklı bir gelecek diliyorum sana.
Teşekkür ederim🙂
Bence öl sen valla
Neden öyle dedin ki şimdi?
Gay olmak iyi bir şey değil güzel kardesik tövbe et neden neden bu sapkınlık
Insanların birbirlerini sevmesi nasıl olur da sapkınlık oluyor? Sana batan nedir ki bu durum ile alakalı?
Valla eş*ek ler gibi bir birinize binin Allah sizi ıslah etsin
Abla hoşlandığın oğlanlar gay mı çıktı hayırdır niye bu kadar õfkelisin? Ya da kimse bakmıyor bana diyipte gayleri rakip olarak mı görüyorsun?🤣
İğrençsiniz valla sana komik geliyor yanlışı savunuyorsunuz ama yazık sana yazık
Ortaya tez atıp kaçıyorsun yapma. Peki neden yanlış abla?
Ha bu arada hatırlatayım "İnsanın kınadığı şey onun başına gelirmiş." Yanı Sümeyye dikkatli ol bence🤣
Sümeye kim lan
Gerçekten şu yazdığım cevapta takıldığın şey Sümeyye ismi mi? Diyorum ki ortaya bir tez atıyorsun "Yanlışı savunuyorsunuz." diyorsun ben de nesi yanlışmış diyorum abla.
Nesi yanlış sence? Kısaca. İki insanın sevmesi neden bu kadar sana batıyor be abla.
Deneyebilirsin