Hiç bir kıza yazasım ya da yaşayalım gelmiyor?

Ben 2 yıl önce bir kıza aşık oldum ve açıldım ve Red yedim ondan sonra hiç bir kız dikkatimi çekmiyor hoslanti duygusu kalmadı ve hiç bir kıza yazasım gelmiyor (hiç sevgilim olmadi) taktik verir misiniz
Hiç bir kıza yazasım ya da yaşayalım gelmiyor?
Cevapla