İnsan toksik olduğunu bildiği halde niye eski sevgilisine dönmek ister?

Ben ayrıldım ve en doğrusu buydu çünkü ilişkimiz çok toksikleşmişti. Aşırı kıskançlıklar saygısızlıklar vs. Her kavgadan sonra da barışıyorduk ve bana olan o yoğun aşkı beni iğrendirmişti artık. Fakat hala ara sıra profiline bakıyorum yazmak istiyorum. Bugün barışsak yine barışırız biliyorum ama üç gün sonra yine ayrılmak isterim onu da biliyorum. Niye bir türlü koparıp atamıyorum ben bu adamı hayatımdan? Bu durumu yaşayan var mı dostlarım?

İnsan toksik olduğunu bildiği halde niye eski sevgilisine dönmek ister?
Cevapla