Ben öğretmenim bir lisede. Eşim mevsim işçisi çalıştırıyor. Öğrencilerimden biri üniversiteyi kazandı. Harçlığını çıkarmak için çalışmaya geldi iş yerine. Kızla konuşuyordum , senin adına ben heyecanlandım öğrencim öğretmen oluyor derken kızın arkama doğru bakıp güldüğünü gördüm. Baktım eşim taklitimi yapıyor. O an tepki vermedim ama çok ağrıma gitti. Eve geldiğimizde dedim senin çalışanlarının yanında ben senin ağzını taklit etsem hoşuna gider mi , bana saygı duymuyorsun , küçük düşürüyorsun ve bu orada kalacak bir şey değil. Kız arkadaşlarına anlatacak biliyorum tüm öğrencilerim haberdar olacak durumdan. Bana diyor ki sana sinir oluyorum. Sal@k sal@k konuşuyorsun. Söylediğim laflarda sal@kça olan bir yer var mı sizce? Öyle konuşmayacakmışım yanında. Saygısızlık değil mi sizce yoksa ben mi takıntılıyım?
öğrencim mesaj atmış, ben yarın gelemicem diye bu arada. Neden gidiyor musun yoksa yazdım çocuk cevap bile yazmadı. Anında yazan çocuk. 12 saat geçti görüldü bile atmadı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer