Bana açılmayı dusunen bir çocuk var diyelim hemen arkadaşlari bu kız sana bakmaz vb diyor neden olabilir?
Güzel ve sert mizaçlı olmak= yalnızlık galiba
Güzel ve sert mizaçlı olmak= yalnızlık galiba
Dış görünüşü güzel olan kızları fazla gözlerinde büyütüyorlar da o yüzden. Onların da Allah'ın birer kulu olduğunu, aşağı yukarı benzer hislere sahip olabileceklerini unutuyorlar. Allah bizi, hayırlı insanlarla karşılaştırsın.
Merhabalar
Evet böyle şeyler çoktur ben olsun ya da bir başka arkadaş bir kızı sever beğenir sonra bu kız sana bakmaz deyip vazgeçilir nsnsb
Cevap
8Cevap
Yetersiz olarak görülmüş olmasından kaynaklanır. Bana fazla düşüncesi altında yatabilir. Örnekler;
Erkek kendini yakışıklı görmüyorsa kız aşırı güzelse bana bakmaz diye düşünebilir.
Maddi imkan farkı.
Eğitim durumu farkı.
Peki söz konusu o çocuklardan herhangi birine bakar mısın
Ben dış görünüşe bakmam ki. Tanımadığım için de bakar miyim bakmaz miyim bilemiyorum.
Güzel kızlar hakkında ki genel tutumumuz budur
Evet böyle diye diye gençliğimizi çürüttük
içindeki dışına vurmuş güzelim
Güzel bir kadın asla yalnız kalmaz
sert mizaçlı olmak= yalnızlık galiba
Evet
Alıştırdilar kizlari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?