Aynen o yüzden kimseye gözü kapalı güvenip inanmamak lazım. Herşeye yemin eden insan ger zaman her konuda yalan söyleyen bir insan diye düşünüyorum ben.
Bence söylememek lazım. Yani sırf ilişkiyi kurtarmak adına yalan söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama ben şahsen kaybetmek bile olsa ucunda doğrudan vazgeçemem.
Ne güzel ne gerek varki yalana dolana falan. Yani yalan söylemek hiçbir zaman hiçbirşeye iyi gelmez. Eninde sonunda o gerçekler ortaya çıkar o yüzden her zaman doğrudan yana olmak lazım.
Doğruyu söylemek her zaman iyidir ama beyaz yalanlar olabilir, mesala sen çok çirkinsin yüzüne karşı sen çok çirkinsin diyemem, Kalbin kırılmasın diye çok güzelsin harikasın çok tatlısın diyebilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Hayır hiç olmadı
Annesinin üstüne yemin edeni gördü bu gözler aldattigi kiza yazdiktan sonra bile yürüyen yalan makinasi
Aynen o yüzden kimseye gözü kapalı güvenip inanmamak lazım. Herşeye yemin eden insan ger zaman her konuda yalan söyleyen bir insan diye düşünüyorum ben.
oldu da daha çok berbat oluyor tavsiyem söylemeyin 😃
Aynen bence hiç gerek yok yalan söylemeye falan. Sonunda zaten herkes er ya da geç gerçeği öğreniyor o yüzden doğrudan şaşmamak lazım her zaman.
Oto yorum mu 😃
Hayır kendi düşüncem.
Sabah yorumu beğenip akşam geri dönüş yapınca öyle düşündüm
Olmadı. Yorumlarda nasihat verip dürüstlüğü savunanların da gerçekte tam tersi olduğunu bilerek okumak komik ya
Olsa şimdi o malum şahısla 10 senelik evliydim
Kazanacaksam dürüstlükten kaybedeceksem yine dürüstlükten kaybederim düsturu vardır bende
Ben yalanımı kurtarmak için ilişkimi bitiriyorum 😂
Doğruları söylediğim için kaybettim ve bundan pişman değilim 😎
Yalanın kime faydası olmuş…
ama her doğru her yerde söylenmez
Beyaz da olsa söyledim!!
Bence söylememek lazım. Yani sırf ilişkiyi kurtarmak adına yalan söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama ben şahsen kaybetmek bile olsa ucunda doğrudan vazgeçemem.
Hayır olmadı olmazda.
Olmamıştır
Ne güzel ne gerek varki yalana dolana falan. Yani yalan söylemek hiçbir zaman hiçbirşeye iyi gelmez. Eninde sonunda o gerçekler ortaya çıkar o yüzden her zaman doğrudan yana olmak lazım.
Kesinlikle, her zaman açıksözlü olunmalı yalan söylenmemeli
Olmadı ama kurtarmak için yaparım
Yani evet benimde hiç öyle bir durum başıma gelmedi. Ben asla yalan söylemem ucunda kaybetmek bile olsa. Bir yalan bir sürü yalan doğurur çünkü.
Doğruyu söylemek her zaman iyidir ama beyaz yalanlar olabilir, mesala sen çok çirkinsin yüzüne karşı sen çok çirkinsin diyemem,
Kalbin kırılmasın diye çok güzelsin harikasın çok tatlısın diyebilirim.
Olmadı
Oldu ama şu an pişmanım yaptığıma 😂
söylemem yalana gerek duymam pek
Olmadı