Kimse vazgeçilmez değil evet ama bazen unutmak, vazgeçmek çok zor gelebilir.
Unutamadığınız o kişinin özelliklerini bi düşünün bakalım neler çıkacak?
Kimse vazgeçilmez değil evet ama bazen unutmak, vazgeçmek çok zor gelebilir.
Unutamadığınız o kişinin özelliklerini bi düşünün bakalım neler çıkacak?
anlayışlı merhametli düşünceli akıllı olgun eğlenceli komik biriyse önemsiz şeyleri gereksiz yere önemseyip anlamsız beklentilere girmiyorsa ufak tefek şeylerden kavga çıkarmıyorsa böyle biri için kurşun atılır kurşun yenir :)
Karşı cinste hiç kimse vazgeçilmez değildir. Kaldı ki şimdi bazı karşı cinsler vazgeçilmezleri için elinden geleni yapıyorlar. Öyle olunca da çok kolay oluyor vazgeçmem dediklerimizden vazgeçmek.
Duygularını en temiz haliyle sunduğun kişidir zor olan. Bir anlamda teslimiyet gösterdiğin.
Vazgeçilmeyen karşı cins değil, kişinin yüklediği anlam ve hisleridir..
İradeli, ne istediğini bilen, saygılı, sevgili, empati kurmakta zorlanmayan birinden vazgeçmek zor olabilir.
Ama tabiki kimse vazgeçilmez değildir. Daha iyi hissettiren birini tanıyana kadar sürer etkisi.
Cevap
18Cevap
Gözümüzde çok büyütmezsek zorlaşacak da bişi olmaz...
Bu ara herkese ay haspam modundayım niyeyse. 😂😂
Aynı bende o moddayım ve bu modu çok beğendim.😄😄
Ama öyle cidden dışardan herkes bi havalarda biraz gözlemleyince şak anlayıveriyorsun kumaşlarını 😂😂😂
Esnek kumaş olunca zor olmuyo. 😄😄
Akskskskdkdkdkdkfkf likralı her bedene oluyo
Beni sevmiyorsa vaz geçerim direk.
hiç kimse vaz geçilmez ceğil
Telafisi, alternatifi, dengi, eşit olanı zor olan insandan vazgeçmek zordur.. Bana uyumlu olması demek zaten bunlara sahip olan insan.. Zor bulunur, kaybetmek istemem..
Bir de şu var;
https://www.instagram.com/reel/CtuJPHfgLMJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bence tam olarak ifadesi anlatıldığı gibi. Ama yine de herkeste olmayan bişey oluyor da bağlanıyoruz. O şey ne işte soru bu.
Öyle bir şey yok.. Yani olay onunla ilgili değil, tamamen bizimle ilgili.. Çünkü onaylamadığımız çok şey de olsa aşık olunabiliyor..
Onun hiç numarası yoksa neden o?
İşte bizim ona bakışımızdan o..
Niye başkası değil de o?
Bunun ne bilimsel ne de mantıksal bir gerekçesi yok.. Olsaydı zaten aşk denen uçuk bir duygu olmazdı..
Eğer gerçekten aşksa hissedilen.. Hoş, birçok duyguyu aşka sarıp satıyoruz ya..
Bu doğru. Gönül işte konuyo saçma sapan.
Aşırı libido
Herkesin yeri doldurulur... sadece birazcık zaman gerekir. O nedenle vazgeçilmez hint kumaşı tavrında olmasın kimse
Herkes herkesten vazgeçer, kimse vazgeçilmez değildir. Sadece yaşanılan anıları unutmak zor olur.
öyle bir insan yeryüzünde yaşamıyor yani vazgeçerim
"Gerçeklik"
Sayfalarca yazabilirdim de fakat tek kelime yetiyor bazen...
İlgili alakalı ve ten uyumunu olduğu kafa dengi biri
farketmez ya sekks olsun sadece bu bile vazgeçmeyi çok zorlaştırır sırf bu yüzden toksik bi ilişkiye 2 sene dayandım en son ayrıldım pişmanım 5 senedir sekks yok hayatımda
Ne olursa olsun dürüstlüğünden ödün vermeyen kişi benim için vazgeçilmezdir.
Bilmem çocuktum hatırlamıyorum
:)
Ama görüştüğümde sorarım
Eski tip kadınlardan olması (anneler gibi yani)
Zorluklara katlanan, cefakar ve fedakar olan yani. Bu mu?
Evet ve hep destek olabilen
Tırnağı kırıldı diye oturup ağlamayan😄😄😄
Naz çekemem diyosun aslında. Kolay çünkü böylesi
Tam olarak öyle değil
hiç kimse vaz geçilmez ceğil
İlk olması önemli sanki diğerleri unutulur
benden vaz geçemezsin
çünkü ya benimsin ya da kara topragın
Bu düşünce hastalıklı. Ruhun hasta.
Eğlenceli
Akıllı olması
Egolu
Fit ve kaslı olması
İstekli olmasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?