Biraz sıkışık zor durumdayim sevgilimden borç istesem utaniyorum ama aklima baska kimse de gelmiyor?

Yaklasik 3-4 aylik iliskimiz var. iyiyiz ilerisi icin ciddiyiz.100-150 tl kadar acil paraya ihtiyacim var. cok gurur yapiyorum herseyi ona ödeten biri degilim o bir hesap öderse ertesi gün ben bir hesap öderim ama bu durum acil. istesem mi istemesem mi? geri ödeyecegim tabiki de ama benim hakkimda ne düsünür?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya ikimizin de maddi durumu oyle aman aman degil. o iyi kotu calisiyor ama ben calismiyorum. üni bitti ama is yok. mecbur kalmasam zaten istemem. sonra bak ben sana para verdim diye laf yapmasini istemem. bir iki haftaya odeyecegim parasini. Allah kimseyi kimseye muhtac etmesin. nasil istiycem nasil diycem diye dusunuyorum.
Biraz sıkışık zor durumdayim sevgilimden borç istesem utaniyorum ama aklima baska kimse de gelmiyor?
Cevapla