Kızlar mal olduğu ve mal tipli erkeklerden hoşlandığı için, yakışıklı ve akıllı bir erkeğin yalnız olması çok mu normaldir?

Sizce de normal midir?

Kızlar mal olduğu ve mal tipli erkeklerden hoşlandığı için, yakışıklı ve akıllı bir erkeğin yalnız olması çok mu normaldir?
Cevapla