Sorumu aşk iliskilerine sordum , neden buraya gelmiş duzeltirmisiniz
Sahiplenen Koruyan Kadın mı , Yoksa Umursamayan Kadın mı Daha Çok Değer Görür?
Sorumu aşk iliskilerine sordum , neden buraya gelmiş duzeltirmisiniz

Gerçek hayattan söz ediyorsak genelde umursamayana kadın değer görüyor. benim eşim olsaydı mesela sahiplenici olmasını isterdim ama aşırı kıskanç olup beni bunaltmasını istemezdim bana güvenmesini isterdim
Sahiplenen değilde tam tersi umursamayan değer veriyor bu devirde
ne o nede bu bence göttünü başını açanlar değer görüyor
Cevap
30Cevap
Sahiplenen umursayan kadın daha çok ilgi görür. Umursamayan kadını sadece hırs yapanlar elde etmeye çalışır.
Sahiplenen koruyan kadın tabi ki, umursamayanın kimseye bir hayırı yoktur
Umursamayan kadın da pek değer görmüyor da aslında bu sefer olayı inada bindiriyorlar. Sen kimsin istemezsin babındaa
Umursamayan daha çok elde tutuluyor sahiplenen seven eziliyor..
Sahiplenmezsen değer vermezsen elinden kayıp gider arkasından baka kalırsın. Aynı durum erkekler içinde geçerli. Zaman varken yaşamak gerekli.
Genelde çok umursamayan değer görüyor ama sahiplenen ve koruyan kadınların değeri görülmüyor maalesef.
Taktik işleri boş iş karşındakini isriyorsan olur her şey istemiyorsan ağzınla kuş tut yaranamazsın
Az da olsa umursamayan tiplere de talep olacaktır. Ama genel olarak sahiplenen kadını tabii ki her erkek tercih edecektir. Sevmek bunu gerektirir.
Ben hakkımı sahiplenen koruyan kadından kullanıyorum.
Umursamayan kadın tarihin tozlu sayfalarına gömülmek zorundadır
Değer veren değer görür.
Yanlış kişiye değer veren doğru olanı bulursa değer görür.
sahiplenen, sadık kadın eeennn üstlerde olmaya layıktır.
Umursamayan olsun, umursayınca aklınızı yitiriyorsunuz
Ait olunmayan daha fazla ilgisini çeker giderler🙄
Bence sahiplenen ve koruyan kadına daha çok değer verilmeli.
Gizli bir kafes inşa etmezsen o kuş kaçacaktır. tabii ki sahiplenen ama çaktırmadan.. ;)
Umursamayan erkek gibi umursamayan kadın da daha değerli oluyor
Tabiki sahiplenen ama karşılığıda aynıysa
Sahiplenen koruyan kadın benim için daha değerli.
Sahiplenmek tabiki.
Sahiplenen ve koruyan
Sahiplenen kadın daha fazla değer görür bence
Bence ikisininde ortalaması iyi olur
Sahiplenen kadın olsun
Güzrl insam değer görür canm
umursamayan insan her zaman daha çok değer görür
Umursamayan iki kat değerli oluyo.
Sahiplensin tabiki
deveyi diken insanı silen diyelim
Tabiki sahiplenen
Sahiplenen
Sahiplenen kadın
İnsan olan diyelim
Sahiplenen tabiki
Neden cinael soru
Ok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?