3 aylık bebegim var. Eşimle eskiden birbirimize çok düşkün bir çifttik. Çocuk olunca ikimiz de yorgunluk nedeniyle birbirimize zaman ayıramaz olduk. Dün gece bebek erken uyuyunca uykumdan fedakarlık yapıp eşimle güzel zaman geçirelim istedim film açtık mum yaktım vs. Film bitince bana yat dedi ben de onu öpmeye başladım o geri çekti kendini ben bozulunca da öptük işte dedi. O kadar zoruma gitti ki o da pişman oldu. Beni belki 50 kere öptü gönlümü almaya çalıştı öyle demek istemedim dedi ama ben rahatlayamadım. Beni artık arzulamıyo mu? Öpüşmek istemiyo mu benimle? Nasıl eskisi gibi bana düşkün olmasını sağlarım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Duygusal olarak lohusalık sebebiyle hormon etkisiyle arzuların olmamış olabilir. Bunu eşine öyle anlat. Bi erkek olarak o bunları anlayamaz o yüzden dile getir durumu bilsin. O bi kaç aydır ilgilenmediği için kötü hissetmiş gurur yaptı belki de kendince biraz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuk sonrası böyle bir uzaklaşma olması normal bundan sonrası için böyle bir beklentin çok olmasın seks güzel bişey fakat bi süre sinra aynı evde gördüğün insanı arzulamayi bırakıyorsun bende evliyim bizim evliliğimiz daha çok başka dünya çünkü 3 yaşında çocuğum var ve en son çocuk olmadan ilişki olmuştu bizim evliliğimiz zaten bitik durumda kaç yıllık evlisin
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılZamanla normalleşir ama yine de erkekler baba olayını kavramakta zorlanıyor henüz ama anneler hamilelik ile başlayan hatta ilk günlerinden itibaren bu duyguya erişebiliyor. Gün içinde onu akşama hazırlamak daha da etkileyici olabilir. Bir kaç mesaj ima anlayana kadar en azından umarım bu arada arayışını dışarıya yöneltmemiştir.
00 Yorumla
+1 yılBu hamilelik ve doğum sonrası süreçten erkekler fazla etkileniyor sanırım:) olur öyle şeyler biraz zaman ver iki taraf içinde kolay bir süreç değil çünkü. Bambaşka bir dünyaya adım atılıyor
02 Yorumla
Soran+1 yılKadınlar için çok daha zor olduğuna eminim erkekler için de kolay değil tabi ki ama benim kadar yorucu geçmiyor onun için günler hayatı da benim kadar çok değişmedi ben yine de çabalıyorum birşeyler için
- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun evet tabii ki kadınlar çok daha fazla etkileniyor ama erkekler içinde bayağı zor bir süreç. Eşinin fiziksel yapısı ruhsal yapısı değişiyor hayatındaki sorumluluk artıyor çocuk çok büyük sorumluluk çünkü. Yani bambaşka bir dünyaya adım atmış oluyor cidden. Anlayışlı olmak lazım karşılıklı bu süreçte. Sende öyle düşünme neden öpüşmek istemesin kafası başka yerdedir. bir şey olmuştur. Olumsuz düşünmemek gerek.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
51Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılSana karşı eski sıcaklığı kalmamış gadası
Çocuk falan hikaye00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet istemiyor odunmuş. böylelerini çok mu arıyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılYani yenge yanlış anlama da sen de biraz alıngan birine benziyorsun. 3 ay olmuş bebek doğalı 1-3 saatte bir uyanır çocuk hala maşallah mum yakmalar falan işin prodüksiyonundan vazgeçmiyorsun. Onu da geç çoğu erkek böyle bir durumda eşinin sorunlarını (uykusuzluk, kendine yeterince zaman ayıramama, tam iyileşmedi düşüncesi vs.) biraz uzaklaşır eşinden. Tabiki çocuk anneyi daha çok yıpratıyor ama siz kadınlar erkeklerinde duyguları, korkuları, istekleri veya sıkıntıları olabileceğini anlayın biraz.
33 Yorumla- +1 yıl
Hic de alinganlik değil erkekler tam da hep böyle kadın haklı kadınlar lohusada en hassas zamanlarini yasiyolar ama beyefendiler birakin yardim etmeyi 2 güzel kelimeyi çok goruyolar cunkii calisiyolar bidi bidi..
- +1 yıl
Yav hadi git işine. Daha ergenliğe bile girmemiş bir kız çocuğunun başını örtmenin normal olduğunu düşünen, bunu da profil fotoğrafı yapan birisiyle konuşacak bir şeyim yok benim. Git ötede çöz derdini, benimle muhattap olma.
Soran+1 yıl1 3 saatte bir uyanmiyor ilk gece uykusuna yattığında minimum 5 saat uyuyor sonraki uykularda 2 3 saatte bir uyanıyor erkeklerin duygusu olduğunu sıkıntısı olabileceğini tabi ki anlıyorum ama eşimin keyfi yerindeydi güzel bir yemek yedik film izledik ona şarap açtım içti mum yaktım vs gayet güzel romantik bir akşamdı amacım seks de değildi benim o an sadece arzulu öpüşmek istemiştim onun öptük işte demesi ağrıma gitti normalde eşimin diyeceği bir söz değil çünkü bu benden uzaklaştığını düşünmek buna alınmak bence çok normal eşini seven herkesin zoruna gider kadın erkek
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılKırılmışsın belkide çokta haklısın ama ilk doğum zamanları bu kopukluklar olur özellikle çocuk bir düzene girene kadar o yüzden de canını sıkmana gerek yok birde nasıl bazen kadınlar istemiyor hayır eşinde belki olan için istememiş olabilir yorgun ola bilir , canı sıkkın olabilir insanın ruh hali herzaman aynı olmazki gülüm hepimiz insanız sonuçta aranızda sevgi saygı kopukluğu olmadığı sürece bunlar geçici şeyler düzelir merak etme birde surat trp vss atma onu gücendirmiş olursun konuyu olmamış say ve kaldığın yerden devam et olur mu
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsende kıvılcım varken o soğuk yapmş
sonra onda varken sen yapmışın….
bir erkek asla böyle bir şey yapmamalı orası net…
ama bence sen hemen kötüye düşünme yönet….
onu alevlendir … soğukmuş gibi görün o anı yakala sana kıbçvılcım halini gördüğümde bu sefer soğuk yapma…. Kıvılcımlar ⚡️ 💥 patlama yapsın….
Mutluluklar her şey güzel olsun eskisinden de daha iyi 🍀🍀🍀
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılSana anlatmadığı bir problemi olabilir belki iş hayatı belki arkadaş ilişkileri gibi. Yani en kötü senaryo belki aldatıyodur dicem ama sanmıyorum. Biraz uzak davran bakalım kırıldığını hissettir gönlünü almak için çaba gösterecek mi. Ama kırgınlığını laf sokarak ve sinirlenerek yapma o zaman daha da geri çekilebilir.
22 Yorumla
Soran+1 yılProblemi yoktu keyfimiz yerindeydi daha önceden planlamıştık dün akşamı güzel bir yemek yiyelim sonra da bebek uyursa keyif yapalım diye. Yemeğimizi yedik oğlumuzu uyuttum güzel bı ortam hazırladım hemen ona şarap falan da açtım gayet güzel sarılıp filmimizi izledik sonra öpmek istedim öyle söyledi ben uzun öpüşmek isteyince şok oldum
- +1 yıl
Bence mesafeli davran biraz gözlemle
Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Bazi erkekler eşleri doğum yaptıktan sonrasında ona artık "annelik" ünvanı yüklediği için seks, seksilik vs kavramlarini yan yana getiremiyor sanırım.. bilinç altinin yanlış kodlanmasi gibi bisey bu uğraş verilesi bir durum..
00 Yorumla
+1 yılErkekler böyledir iste sanki sabah aksam bakıyorlarmış gibi triplerdeler kadinin halinden anlamazlar.. Bende çok yaptım sen gibi ama bi sure sonra pes ediyosun mesela bak sonumuz ayrilik oldu umarım senin böyle olmaz🤷♀️
50 Yorumla
+1 yılBu biraz doğumdan sonraki süreçte herkesin yaşadığı bir durum. Yaşadığınız durum hoş olmamış ama en azından affettirmeye çalışmış. Yinede öptük işte dense bana hiç hoş bi tepki vereceğimi düşünmüyorum
02 Yorumla- +1 yıl
@Jertson normalde nasıl güzel değil anlamadım, ben asla üstüme alınmam benim kadar kendine bakan var mıdır bilmiyorum
- +1 yıl
@Jertson sana iyisi denk gelmemiş
+1 yılsanki yetişmesi gereken bir iş yer yer falan varmışta kendini geri çekiyor gibi, uykulu muydu kafası falan mı güzeldi acaba, elbette bozulursun normaldir :D
02 Yorumla
Soran+1 yılİçki içti ama kafası güzel değildi kendindeydi yetisecegi bir yer de yoktu sadece benim uyumam gerekiyodu artık oğlum çünkü bir kere güzel uyuyor sonra uyumuyor çok sık uyanıyor o arada derin uykumu almamı istemiş olabilir ama söyleyiş tarzı çok kötüydü
- +1 yıl
anlık refleks gibi yapmış bence, yoksa sonrasında o kadar uğraşmazdı :D
+1 yılBöylesi bir fedekarlik karşısındaki tutumu , üslubu son derece çirkin.. randevu mu almalıydim önceden deseydin ! Bebek filan hepsi bahane.. bir erkek şöyle bir ortamda bir kadını itmez..
00 Yorumla
+1 yılBir kadin eşinle seç yapmak isteyecekte erkek reddedecek ben bunu hiç hayra yormam hele öyle bir durumda. aklimda kötü şeyler belirdi ama neyse sen genede hayra yor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılİkiniz de yorgunsunuz sen çocukla ilgileniyorsun da işten yorgun geliyor olur böyle şeyler kafaya takma çocuk insanın bünyesini çok iyi oluyor
02 Yorumla
Soran+1 yılYani 8 aylık hamileyken bile çalışıyordum ve ağır da bir isim var iş yorgunluğunu anlayabiliyorum ama çocuk başka bişey çocuk insanı çok daha fazla yoruyo çünkü ne yaparsan yap yetmiyo hissi var
- +1 yıl
Valla bende de çocuk var sabah erkenden kalkıyorum yatana kadar ayaktayım yorgun bitkin oluyorsun bide sinirli olunca çok farklı oluyor
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAaa akılsız arkadaş.. kırmış seni.. ama. bebek. sonrasi çiftler de bu durum çok yaygın merak etme düzelecek ama. iki yılı bulabilir herksin başından geçmiştir bence
01 Yorumla- +1 yıl
Biz 2yil sonra bosandik duzelmedi 🤷♀️
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılZaman her şeyi çözecektir. Demek ki farkın da olmadan çok ama çok ihmal etmişsiniz bir birinizi ve unutmuşsunuz bir çok şeyi ve duyguyu.
10 Yorumla Ya yorgunluktan öyle davranmistir sonuçta sonradan telafi etmeye çalışmış cocuk olunca birçok çift bunu yaşıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvliliğini ilişkini kocanı millete anlatıp ne zevk alıyorsun🤔 yatak odasını eşini anlatan kadın kadın değildir kimse kusura bakmasın. Fantezinin de içine ettiniz 😂
012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEdep biraz. Eşin milleti burada yükseltmeye çalıştığını bilebilseydi keşke
Cevap sahibi+1 yılİnşaallah yakalanırsın😂😂
Soran+1 yılMilleti burada yükseltmeye çalışmak mı ne alakası var yazdıklarımdan bunu çıkarıyorsan senin için fesat kusura bakma ben eşimle yaşadığım sorunu anlatıyorum
Cevap sahibi+1 yılGereksiz fazla detaya girmişsin yat dedi falan ben fesatım aynen🤦🏻♀️
Soran+1 yılYat dedi yani uyu dedi😅nesi ayıp bunun
Cevap sahibi+1 yılHadi ordan 😂😂😂 neyseee yapma etme aldatma adamcağızı
Soran+1 yılSen buna aldatma diyosan ohoo. Yarın öbür gün senin eşinle sorunun olduğunda bunu kimseye anlatma o zaman aldatmış olursun öyle
Cevap sahibi+1 yılBenim eşim burada hesap açsa onun o hesap açtığı elinin tık yaptığı parmağının napiyosun senn diye durdurmayan tırnağını sökerim 😉
Soran+1 yılBenim hesabım burada 18 yaşından beri var. Eşim buraya üye olduğumu biliyo ama yazdıklarımı okuduğunu telefonumu karıştırdığını sanmıyorum. Okusa da sorun yok onu asla aldatmayacağımı bildiği için benimle evli
Cevap sahibi+1 yılHadi canım hadi günahına ortak arama🤔 yat dedi ben de öptüm dediğini okusa adam kurşuna dizer be 3 öğün falakaya yatırır kimi koparıyn sen😂
Soran+1 yılSen seni falakaya yatıracak biriyle evli olabilirsin
Cevap sahibi+1 yılHöhö
+1 yılSonucta opmus sonradan bence yorgunluktan cocuk derken.. arzusu istegi azalmamistir bacim canini sıkma kurma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılsoğukluk var sna karşı araya zaman girdiği için rutinlikten dolayı heyecan katın biraz herşsey seks değil
00 Yorumla
+1 yılKesin canı istememiştir sevişmeyi senle alakası yok libidosu düşük o gün sadece
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence sorunu sen de hissetmişsin zaten. Büyük ihtimal beraber olduğu birileri var. Yoksa niye böyle davransın. Neyse dua et de erkek olmasın beraber olduğu kişiler 😂
00 Yorumla
+1 yılMöö olmak bunu gerektirir ben çok yaşadım ne yazıkki güzellik başa bela allah çirkin şansı versin 😂
03 Yorumla- +1 yıl
@Doludoludolu eşine boynuzumu taktın
- +1 yıl
Möö den kastım öküz olması tartışmaya girecek kadar değerli göremedim bye
+1 yılvay anasını ya ne kadar öküz kocalar var benim elimde böyle bir eş olsun o an sevişir idim
00 YorumlaErkekler için zaman mekan koşulların bi önemi yok her zaman ilgi bekliyorlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılklasik artık seni sadece çocuğunun annesi olarak görüyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeni arzilamiyor heyecanı bittiyse büyük sorun inan çok büyük :( sende mi var bir durum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 818 cevap paylaştı. Kadın ister de erkek geri mi çekilir. Erkek ister. arzular istediğini hissettirir
00 Yorumla
+1 yılDayanmaya çalış. Aklın hep önünde olmasın. Sarılıp uyumak denen bir şey var.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 692 cevap paylaştı. hamileyken falan soğumuştur biraz.
Masturbasyona alıştıysa oda böyle yapar.
ya da aldatıyor00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAl işte
Çocuktan sonra cinsel hayat bitiyor
Bizim kız 5 aylık oldu,5 aydır bişey yok
Hatta gebelikte bile Dr ilişki yasak demişti
Nerdeyse 1 senedir yok00 YorumlaEvlilik böyle işte. Artık tek başınasın. Kendi zevkini kendin yapacaksın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılO an istemiyor olabilir. Sizin başınızın ağrıması gibi düşün :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHamilelik sürecinde erkeklerde etkileniyormuş😅 şaka gibi ya
Çocuğu taşıyan, doğuran, bakan kadın ama kötü etkilenen erkekler
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEskisi gibi görmüyor seni , anne olarak görüyor. Soğumuş ola bilir bu konuda. O yüzden kendini geri çekiyor zamanla düzelir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAltta şarap açtım demişsin ama sen emzirmiyorsundur herhalde neden alkol alıyorsun?
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 bencede öyle, emziren her anne bilir ki alkol tüketmemeli.
- +1 yıl
"Güzel ortam hazırladım hemen ona şarap açtım" demiş. Şarabı kendi içtiğine dair bir söylem mevcut değil. Hamilelik ve emzirme sürecinde alkol ve sigara tüketmeme konusunu herkes bilir zaten bunun için kamu spotluğu yapmaya gerek yok.
Cevap sahibi+1 yıl@DEPRESYONKEKİ herkes bilmiyor maalesef, emzirirken bile her haltı yapan insanlar var.
Soran+1 yılBen şarap içmedim ki eşim içti ben onun yanında emziren annelerin içtiği alkolsüz bira malt içeceği var ondan içtim ona eşlik etmek için
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni tebrik ederim en azından bu durumu duzeltmeye çalışıyorsun biseyler yapmaya. calisiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSen öpülünce Island’ın yükseldin yiyemeyince bu sende gerginlik yaptı tabi. Ne zamandır yemiyorsun pekş?
00 Yorumla
+1 yılBunu sağlaya bilirsin aslında güzelce hazırlanmışsında nasıl giyinmiştin ki geri çekti kendini Ayrıca sorularım olacak sana buradan soramam gizlisin nasıl yapalım öneri taktik çok şey söyleyebilirim. Sana
00 Yorumla
+1 yılŞu an onun gözünde bir kadından çok anasin bu da aşırı normal maalesef en az bir üç aya daha ihtiyacınız var bebek 6 ayı geçsin normale dönersiniz.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa böyle istekli kadın neden böyle birine denk gelir. Ne yaptın peki?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Siz yapmışsınız yapacağınızı, aslında oda anlamış hatasını keşke siz devam etseydiniz.
00 Yorumla
+1 yılMadem pisman olacak niye geri cekti kendini uzun zaman falan yapmadiginiz icin olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılAmacım o an sevişmek değildi sadece arzuyla öpüşmek istemiştim ama ilişki sıklığı da çok az değil eskiye göre çok az olsa da yaşıyoruz yine ilişki
Bir ofisine gidip kurcalardım bn olsaydm ama haber vermeden gizli
01 Yorumla
+1 yılBence eşin seni sevmiyor seni seviyor olsaydı o kadar hazırlığına elbet gibi karşılık verirdi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Çok yorulmuş, uykusu gelmiş olabilir mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır ben uyudum o çok sonra uyudu
- Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılo ilgilenmiyorsa ilgilenen çok olur
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı. Erkekler üremeyi hak etmiyor
00 Yorumla
+1 yılAğzın kokuyor demek ki
00 YorumlaAy bu erkolardan nedir çektiğimiz ya
00 Yorumla
+1 yıltehlike çanları çalıyor
00 Yorumla
+1 yılseksi elbiseler giy evde fantezi yap
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir çok evli ve çocuklu arkadaşımdan benzerini duyuyorum. Çocuktan sonra bitiyormuş bazı şeyler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkekler öyle yeni mi anladın kuzum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. enişte doymuş sana anlaşılan
00 Yorumla
+1 yıl3 ay çokuzun degıl mi
24 Yorumla
Soran+1 yıl3 aydır öpmüyo değil tabi ki her gün öperiz birbirimizi vakit ayıramıyoruz dediysem o kadar da değil
- +1 yıl
Demek istediğim diğer konu
Soran+1 yılCinsellik de oluyo aramizda eskisi gibi sık değil ama
- +1 yıl
Hıı anladım
Gizli Üye(36-45)+1 yılOluyo öyle maleswf. Sana erken olmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence başkasindan hoşlaniyor olabilir dikkat et
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsenin dış desteğe ihtiyacın var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiçbir şey eskisi gibi olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİlişki sıktığınız ne
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşim o kadar hazırlığıma rağmen "öptük işte" dedi. Sizce benimle öpüşmek istemiyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer