Eşim o kadar hazırlığıma rağmen "öptük işte" dedi. Sizce benimle öpüşmek istemiyor mu?

3 aylık bebegim var. Eşimle eskiden birbirimize çok düşkün bir çifttik. Çocuk olunca ikimiz de yorgunluk nedeniyle birbirimize zaman ayıramaz olduk. Dün gece bebek erken uyuyunca uykumdan fedakarlık yapıp eşimle güzel zaman geçirelim istedim film açtık mum yaktım vs. Film bitince bana yat dedi ben de onu öpmeye başladım o geri çekti kendini ben bozulunca da öptük işte dedi. O kadar zoruma gitti ki o da pişman oldu. Beni belki 50 kere öptü gönlümü almaya çalıştı öyle demek istemedim dedi ama ben rahatlayamadım. Beni artık arzulamıyo mu? Öpüşmek istemiyo mu benimle? Nasıl eskisi gibi bana düşkün olmasını sağlarım

Eşim o kadar hazırlığıma rağmen "öptük işte" dedi. Sizce benimle öpüşmek istemiyor mu?
Cevapla