+1 yılcok can cekistim, gururum asla izin vermedi. Aramızda öylesine büyük bir uçurum vardı ki hatta sevmemem gerektiğini biliyordum, ama bilincaltima suzuldu inceden, 2 yıl boyunca onu haberi olmadan acı çektim onu her gördüğümde, ardından o mezun oldu ve gitti bir daha ne sesini duydum ne de kendisini gördüm, 3 yıl da onsuz geçti. Onun yokluğunda şarkılarla avuttum kendimi, büyük bir boşluğa düşmüştüm. O benden habersiz hayatını yaşarken ben onun için kivrandim tam 5 yıl boyunca. Tam unutur gibi olunca ruyama girip kafamı karıştırıp beni yalnız birakirdi. Artık psikoloğa gitmeye karar vermiştim kı geçen ay onu tamamen unuttum. Bu çok tuhaf bir şekilde oldu hemde. Bir sabah uyandım ve unutmuştum, bu kadardı işte. 5 yıl acı çek ve 1 günde unut. Ruyama da girdi ama ona karşı kayitsizdim. Sonunda tamamen kurtuldugumu anladım. Adım adım Yapılacaklar:
Onu hatırlatan hiç bir şarkıyı dinleme,
Şiir yazma, bir şey yazma , engel ol kendine
bu konuda fazla konuşma yorarlar adamı,
Içinde en ufak bir umut tanesi bile birakmaman lazım,
Seninle ilgilenen insanları fark etmeye çalış ya da yarat, bu kafanı dağıtır
Özgüvenini kaybetme sakın,
Sevgiler saygilar40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSana geri dönecegim. şu an detayli yazamiyacagim
12 Yorumla
Soran+1 yılpeki
- +1 yıl
Asagida arkadaslar guze cevaplar vermisler eklemek istedigim ana mesaj suydu. Lutfeb hayatinda keskelerin olmasin. Düsmeyi göze al, merak etme kalkacaksin ve böylelikle seni düsüren nedir ögrenip kendini daha iyi taniyacaksin. Yane senin durumun da, bu kiz herzaman aklinin bir kösesinde "acaba" olarak kalacak, hatta ve hatta baska bir insanla mutluyken 100% tatmak yerine bu "acaba" yuzunden 70% mutlulugu tadacaksin. Gercekten hayat kisa... Bazi önemli buldugumuz seyleri yillar sonra önemsiz buluruz. bir söz vardir: "hayir elindedir her daim ama eveti isteyeceksin" . Iste, evetse devam hayir ise zaten o hayir elindeydi, degisen birsey yok gorunurde ama hafizada var. Oda karar vermis olman. Karar vermek icin risk alip adim atmamiz lazim. Sadece ask konusunda degil her konuda.
Senin hayatin, sahip cik ona. Keskelerin olmasin hep "olmadi ama iyki denemisim" olsun.
Yolun her daim acik olsun...:)
+1 yıleğer başka biriyle çıktıysa seni bıraktıysa aşk yoktur zaten unut derim başkasına gönlünü vermişse böyle aşk mı olur sence. Sana Orhan Gencebay'dan vazgeç gönlüm şarkısını armağan ediyorum değerli kardeşim. Dinle anlarsın ne demek istediğimi bırak dertten zevk almayı sana kıymet veren mi var.
00 Yorumla
kardeşim sen manyakmısın kız belkide senin adını bile hatırlamıyo değermi yani 3 4 sene olmuş belliki çocukluk aşkınmış biraz daha olgun ilişki yaşamaya çalış kardeş gözüyle bakma sende hoşuna gidebilecek olanlarla şansını dene görüceksin herşey çok daha iyi olucak
11 Yorumla
Soran+1 yılçocukluk aşkı değildi işte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılhahahah :D eski halimi görünce gülesin geldi yaaa
kızla daha önceden arkadaşmıydın?
ben yle 6 yıl ortaokul arkdaşıma takınıtlı kalmıştım 3 yıl felan görmedim çocuğu ölüp bitiyodum
sonra lise sonda dershanemiz karşılıklı çıktı karşılaşıyoduk felan bana yürümeye başladı mesajlar bir yere davet etmeler felan önce yüzzyılın hayaline kavuştum sandım sonra baktım ki ben kafamda bir kişilik oluşturup sevmişim karşımdaki insan değmezmiş ne sevgimi hakketiğini nede başka bişey fakettim ki farketmem uzun sürmedi yani bu seferde ben yüz vermedim bu konda böyle kapandı
6 yıl boşa gitmişşşşş beğendğimiz bedenlere istediğimiz kişilikleri koyuyoruz
ya da hevesimiz gecene kadar60 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. Kiz yalnizsa su an, ulas kiza , bunlari acik acik ona soyle.. ne olursa olsun. Ben sensiz yapamiyorum. de.. bir hayatin var.. kiz evli vs degilse , hic bir seyin onemi yok , kiza anlat bunlari.
12 Yorumla
Soran+1 yıl4 yıldır bensiz nasıl yaptın derse ne yanıt verebilirim?
Kardeşim sende obsesif kompulsif bozukluk olması kuvvetle muhtemel. İsmini yanlış yazmış olabilirim. 6 sene normal birşey değil çünkü. Kafan başka yerde olduğu için gittiğin yerde de yeni bir yaşam kuramıyorsun. Yeni yaşam kuramadıkça o kıza daha çok odaklanıyorsun ve iki durum da birbirini tetikliyor. Emin ol gittikçe daha kötüye gider düzelmez yani. Unutup kendi yolunu çizmen gerek. Yapamıyorsan, bir uzmandan yardım almalısın derim.
20 Yorumla
+1 yılMadem seviyorsun kardesim o zaman bence arasdir bak hayatinda biri var mı yok mu...
Daha sonra iletisime gec konus. Oyle uzakdan resimlerine bakmakla olmuyor, olmaz!!! Biraz caba gosterceksin ne o kenardan izlemeler?
Kendine guvenin olcak, ben basaricam diyceksin.. Karsisina gecib anlaticaksin. "sen sus benim sana soylemem gereken seyler var anlaticam" diyceksin. Yoksa olmaz boyle...
Karsisina gecme cesaretin yoksa bile o cesareti kendinde topla.00 YorumlaUnut. Çok acı çekersin yoksa. Kendine unutmak için yollar bul. Mesela ben yazarak onu sistemimden atmıştım. (https://bit.ly/1AvxhWc) Eğer onu unutmazsan, çok fazla acı çekeceksin ve ileride geriye baktığında kaybettiğin zamana üzüleceksin.
00 YorumlaArtık olamıycak bir duruma geldiyse netten özellikle bağlantını kopar. Ondan haberdar olman onun resmini görmen hayatının nasıl olduğunu bilmemin sana zarar verir. Başlarda zorlanırsın ama zamanla artık elin gitmemeye başlar. Kendine oyalanacak birşeyler bul. Kafan dağılsın
00 YorumlaNe ara ne sor kardesim aynı dert bendede vardı kardesim yıllardır aradım sormadığım kimse kalmadı 11880 bile aradım düsün yani sonra izine ulaştım ama sonu hüsran. Hersey eskisi gibi olmuyor düslerini kurcalayan yıllardır unutamadıgın kız sanki bir başkası olmuş. Bence hiç kendini boşuna yorma
12 Yorumla
Soran+1 yıldeneyeceğim şansımı
seninki biraz takinti biraz da hevesini alamama bence.. eger gercekten elde etms olsaydin bu kadar dusunmezdin.. hayati kacirma bence aşk evet güzel bir duygu ama aci veriyo.. önüne bakmaya calis yeni birine gözlerini acmazsan etrafindakileri goremezsin...
00 Yorumla
+1 yılOnce bir karar ver istiyomusun istemiyomusun?
Sonra istemiyosan nargile tek caren bende icki sigara kullanmam gecen sene bir kız yuzunden nargileye basladim eger efkarin coksa naneli ic kral ol ;)
Sonrasinda eger kizi istiyosan uzerine git kacma ya da platonige baglama platonikten cikmaya korkuyo olabilirsin en fazla nolur mk de devam et bir yerde bulusma ayarla bir sekilde gorus 3-4 yil gectiyse eminim birlikte olamama sıkıntınız da ortadan kalkmis olabilir00 Yorumlalütfen yanlış anlama 6 yıldır unutamıyorsan facebooktan bakana kadar 50 kere gidip konuşman lazım. Ben cidden anlamıyorum ;yani kız beni seviyordu diyorsun facebooktan buluyorsun 6 yıl nasıl dayanabiliyorsun konuşmadan? neden çekiniyorsun?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO konusmadıgın anlar dakıkalar saatler günşer aylar hatta yıllar senden cok sey alır ama ona götürmez. O yuzden ikinizds bilemezsiniz. Bilemezsın işte hala senı seviyomu ne yapiyo baskasıyla birliktemi mutlu mu mutsuz mu? Bir takım problemlerden dolayı demişsin neydi sorması ayıp? TaraflRdan birinin ayıbımj yoksa engel mi
00 Yorumlagit bir parça kendini düşün değer mi koskoca altı sene her sene en az iki güzel iyi kız bulabilirdin yazık etme değmez o kız bu saaten sonra gelse kaç yazar?
02 Yorumla
Soran+1 yılgelse her şey daha güzel olabilir.
+1 yılBnde 1sene sonra unutamadığım çocuğa dndum tekrar ama rık yok takmıodu beni ben onu takmıodum snra konuşmamaya başladık ve ayrıldık. Sana oğut veremem aşığın derdinden aşik anlar ya ona don ya da sabret bende aşik bir insanım
00 Yorumla
+1 yılUnutulmuyo, bende demin ağlamış biri olarak yazıyorum bunları, bir insanın fotoğrafına bakınca sımsıkı sarılıyomus gibi hisseder mi ya biri, ya da sigarayla karışık parfüm kokusu burnuna gelir mi sık sık. Onunla konuşurken asktan sevinçten midem bulanırdi deli olurdum onun için ama bitince unutulmuyo iste
10 Yorumla
+1 yılBiliyor musun bazen biz kizlarin bir erkekte istedigi tek sey deli cesareti oluyor. Kizi karsina al yeter be de yeter seviyorum seni. Aklina geleni say. Hala sana bir sey hissetmiyorsa unut gitsin
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 355 cevap paylaştı. ya hojam bisi dicem bir insan birini 6 aylik gibi bir surede unuturmus sende ki takıntı olmus valla bak
02 Yorumla
Soran+1 yıltakıntı mı? Siz sevda görmemişsiniz.
+1 yılaynı ben ya ama ben 2 senedir görmüyorum a dan z ye aynı gibi Allah sabır versin zor bir durum en kötüsü de senden hoşlanan kızlara bile umut veremiyorsun birgün çıkıp gelirde hani kalbinde bir tek ben vardım derse ne diyecem demekten öylece sus pus oluyorsun
00 Yorumla
+1 yılİnançlı bir inansan daha da Allaha yönel gerçek aşkın Allaha olacağını kavramaya çalış inşallah güzel günler görürsün kardeşim
01 Yorumla
Soran+1 yılnamaz kılıyorum ama olmuyor işte.
+1 yılEger onu aramak geliyosa icinden ara. Ilerde pisman olabilirsin. Su an yasayanikecegin seyleri erteleme. Belkide oda ayni senin gibi yapiyordur. Eger hayatinda baska biri varsa da unutmak en iyisi gibi.(gerci unut diyince unutulmuyor) tecrube konusuyor, hicbir zaman unutamiyacaksin belki ama simdi denemezsen ikerde pisman olacaksin!
01 Yorumla- +1 yıl
unutuluyor emin ol ya da ben unutabiliyorum :D
kızın sevgiliside yookmuş işte neyi bekliyosun git konuş bence içinden geçenleri söyle ne kaybedersin ki?
02 Yorumla
Soran+1 yılne yazayım mesela?
+1 yılonunla olmak istiyorsan mesaj at, konuş. istemiyosan her yerden sil gitsin
12 Yorumla
Soran+1 yılistiyorum ama bunca yıldan sonra ne mesaj atabilirim ki? Nasıl başlayabilirim?
- +1 yıl
merhaba nasılsın mesela
bence ileride pişmanlık çekmek yerine kızla konuşmayı deneyebilirsin. çünkü uzaktan izlemekle bişey elde edemezsin en azından şansını dene.
00 YorumlaGit konuş faceden mesaj at ne istiyosan söle oldu oldu, olmadı ölecek değilsin ya. bu kadar acı çekeceğine en azından söle kurtul
00 Yorumla
+1 yılMesaj at kıza ama şunu aklında tut hiç birşey 6 yıl oncesı gıbı değil aranızda kı elektrik bile bunu konustuktan sonra daha iyi anlarsın mesaj at derim.
00 YorumlaKızı arayabilir ya da bir mesajla uzun suredir konusmadıgınızı bayagı oldugunu soyle. Eski gunlerin hatrına bir cafe de bulusmayı teklif et
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılOnla birlikte olamayacaksan bu sana sadece acı verir. Yapma bunu kendine.
01 Yorumla
Soran+1 yılşimdi de acı veriyor.
Ben senin yerinde olsaydım bu sevdadan vazgeçerdim. Acını hafifletmen için de dua ve ibadet etmen gerekiyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılyeterli olmuyor.
+1 yılGit kızla konuş ne kasıyorsun, en azından keşken olmaz denedim olmadı dersin, eğer seni terslerde belki tersleme şekli yüzünden bile soğuma olabilr
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. kızı kaybetmen yakındır
hemen kıza arkadaşlık gönder
ona mesaj at
seninle özel olarak görüşmem gerekiyor de00 Yorumla
+1 yılGercekten uzuntuye gerek yok. Nasipse olur zaten hic merak etme madem inancli birisin teslimiyetini Allah'a yapacagini da bilirsin. Iyi geceler :)
00 YorumlaYa neyi bekliypsun ki git soyle seviyorum ulan de seviyosan git saril sevdigine daha fazla vakit kaybetme
11 Yorumla- +1 yıl
Wowwww :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılsen erkeksin. kızdan bekleme adımı sen atman lazım bir şeyler yap ekle onu yoksa biri gider alır onu utanmana gerek yok.
00 Yorumla
+1 yılDostum ben şu an seni yazdiklarini okuyunca kendimi gordum onu en son 8. sinifta gordum ben su an unideyim 5-6yil oldu facebookuna twitterima bakiyorum hergun gozum ondam baskasini gormuyor. allah yardimcimiz olsun
00 YorumlaBağımlılık olmuş bu durum sende. Yeni insanlara şans vermeyi dene.
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsan git konus bence kaybedersen daha çok uzulursun
00 Yorumla
+1 yılne aşkı meşki abi git uyu boşveer. olacağı varsa olur Allah'ın izniyleee.
00 YorumlaAsk mi tankinyi mi sence yasadigin once buna karar ver.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı. Ohoo sende bendensin :)) ne yaparsan yap anca uyurken aklına gelmez ben uyumayı denerim yano çaresi yok cekecen :)
00 Yorumla
+1 yılhayatında birisi olmadıgı için onun hayalinin sıcaklıgıyla avunuyo olabilir misin?
00 YorumlaBugüne kadar ne yaptıysan onu yap. Neredeydin bugüne kadar a be akılsızım?
00 YorumlaKızla konuşabilmen için yardım edebilirim ama böyle susmakla olmaz kapısını kirmalisin..
07 Yorumla
Soran+1 yılçalacağım kapısını ama bunca seneden sonra ne konuşayım inan bilmiyorum.
Soran+1 yılPeki benim unutamadığım kız sensin diyelim bunca yıldan sonra sana ne diye mesaj atsam samimiyetime inanırdın veya etkilenirdin?
Soran+1 yılBaşak
- +1 yıl
Bittin sen o zaman başaklar lanettir yaa bak bu kadar açık konuşuyorum başaklar süründürür asla inanmaz güvenmez onlarla hayat sürülmez nefret ederim başaklardan. Ya senin çok zor olman lazım ve zor olduğunu görmesi lazim ama sen onda çoktan bitmişin sorun bu yani yeniden ona kendini hissetirp geri çekilmelisin
- Aşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşlarınla bol bol vakit geçir. Yenisini arama. Yenisinide eskisine benziyor diye seversin.
00 Yorumla açıkça ilan etmen lazım ara konuş mesaj at sonucu bekle
00 Yorumlaİlk olduğu için sende ağır hasar yaratmış olabilir düşüncesindeyim.
00 Yorumla
+1 yılGözden uzak olan gönülden de ırak olurmuş, gözden uzak tutacaksın unutmak için...
02 Yorumla
Soran+1 yıl3 yıldır facebook dışında görmüyorum zaten
- +1 yıl
Facebookta da takibi bırakmalısın, fotoğrafları gördükçe eski anılar depreşiyodur mutlaka.
Spor yap unutursun yavsiyem deli gibi olcan ama :D denedim faydalı
01 Yorumla
Soran+1 yıldeneyeceğim bakalım.
Gizli Üye(36-45)+1 yılirtibata gec onunda senden haberi olsun en fazla yine bisey olmaz baska biri olmadan onu unutamazsin soyleyim aci tecrubelerimden bir tanesi😅
02 Yorumla
Soran+1 yılben kimseyi onu sevdiğim gibi sevemem ki
Cevap sahibi+1 yılo zaman bunu onada soyle kardes boyle uzaktan sevme aci cekersin
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kerede kizda seni seviyorduysa suv sende napıp edip onla olacaktın artık olmadiysa da 6 yıl sonra unut kardesim sırf fotografla ve 6 yil cok fazla bence psikolog ise yarayabilir
00 Yorumla
+1 yılOhaaaa 6 yilmi oldu :/ bende daha 3 sene falan oldu galiba
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 521 cevap paylaştı. daha uzun yıllar daha o kızı unutamazsın. seni anlıyorum..
00 Yorumlahiçbirşey yapma hayatı olduğu gibi yaşa çünkü ne yapsam olmuyacak umrunda değilmiş gibi davran
00 YorumlaNe demişler ; Vazgeçersen hak etmeyen biri kazanır:)
10 Yorumla
+1 yılİnsan gibi konuşun direk sorunları çözün (olaymı artık neyse) zaten 3-4 yıllık bir geçmişin varmış veya salla gitsin. .
00 Yorumla
+1 yılSendeki sadece bağımlılık bence kızla tekrar birlikte olsaniz bir zaman sonra bikarsin
01 Yorumla
Soran+1 yılsanmıyorum.
Gizli Üye(30-35)+1 yılUnutacaksin yapacak birsey yok hayatini mahvediyorsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılunutamıyorum.
+1 yılolacağı varsa oluru boşver. harekete geç. harekete geçtiğinde olacabilecek en kötü şey, şu an canını yakan şey kadar canını yakmayacak çünkü.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKardesim napmam gerektigini bilmyorum biraz karisikmis ama ne yapmaman gerektigini biliyorum boyle bekleme elin kolun bagli harekete gece. soyle gitsin ya da onun karsisina cik surekli. takil falan
01 Yorumla
Soran+1 yılen kısa zamanda söyleyeceğim
Gizli Üye(30-35)+1 yılbelki de ona ulaşamadığın birlikte olamadığın için içten içe bir kırıklık kalmış yani kızla birlikte olsanız o heves gidecek belki de. ama eminim diyorsan işin zor umarım her şey gönlünce olur :)
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun başka şeylere ver kendini dağıt kafanı düşünmeye vakit bırakma
00 YorumlaMesaj at ama bu onu unutmana felan yaramaz sadece yokluguna iyi gelirn
00 Yorumla- Devamını Gör (55)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar