Bir kıza deli divane aşığım 6 yıl oluyor daha unutamadım. Kızla da 3-4 yıldır konuşmuyoruz ne yapacağım?

Facebooktan resmine bakıyorum sık sık. Hiç tadım tuzum yok. Bütün kızlar çirkin-güzel hepsine kardeşim gözüyle bakıyorum. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız? Yeni üniye geçtim vizelerde güzel geçiyor çok şükür ama kız ne zaman aklıma gelse okulda sınavda umurumda olmuyor. İnançlı biriyim içki-sigara da içmem. Acımı hafifletmem kafamı dağıtmam lazım ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
karşılıksız değildi arkadaşlar kız da beni seviyordu bir takım olaylar sebebiyle birlikte olamadık
Bir kıza deli divane aşığım 6 yıl oluyor daha unutamadım. Kızla da 3-4 yıldır konuşmuyoruz ne yapacağım?
Cevapla