Boyum 1.87, benim sevmeye sevilmeye hakkım yok mu?

Tam biriyle yakınlaşıyorum hep benden kısa çıkıyor ya da boyum uzun olunca boy kompleksi yapıyor ben boy takıntılı değilim sevgi saygı olsun istiyorum ama erkekler hep bu konuda takıntılı anormal olan benim biliyorum ama benim sevmeye sevilmeye hakkım yok mu?
Boyum 1.87, benim sevmeye sevilmeye hakkım yok mu?
Cevapla