Beni beğenip isteyen biriydi şimdi zorla konuşuyor gibi. Neden böyle değişmiş olabilir?

Biri var beni begeniyor arzuluyor bana acilmisto evime yakin yerde calisiyor 1 hafta sevgili kalmistik sonra bitmisti cunku direkt konu evlilige gekmisti neyse biz arkadasca konusmaya basladik yeniden ama bu defa ben arkadasca bile konusmak istemefim o hic kesmedi iletisimi. Sorum şu 1 sene konusuyoruz arkadasca inişli çikisli hep yazan bu kisiydi kisa konusuyorduk sonra bu kisiye dun acildim orali olmadi gibi sonra hasta olmus yapabilecegim birsey var mı dedim gel dedi gelemem bu saatte drdim saat 10 du yarin gel dedi calisiyorum drdim tamam o zaman uyuyalim dedi gulucuk atti konusma bitti yarin oldu drdim istersen ugrayabilirim yanina zahmet etme ya dedi sen bilirsin dedim birseye ihtiyacin olursa soyleyebilirsin dedim saatler sonra cevap veriyor zorla konusuyor gibi davraniyir beni begenip istiyor ama anlamsiz davraniyor. Dun 12 de yazmia neden fotograf yok diye bende numarasini silmistim ama ona demedim. Bu kisinin amaci ne ya saatler sonra cevap veriyor hasta olabilir calisiyor ooabilir ama instada aktif oluyor ya da bir iki kelime yazmak zormu sanki zoraki konusuyor soguk yapiyor sonra dedigimde benmi felan diyiyor
Beni beğenip isteyen biriydi şimdi zorla konuşuyor gibi. Neden böyle değişmiş olabilir?
Cevapla