Kiminle sevgili olursam olayım aklım hep eski sevgilimde kalıyor, kıyas yapıyorum. Bu onu sevdiğim anlamına mı gelir?

Şimdi anlatacağım uzun umarım sıkılmadan okursunuz. Benim 2 yıl önce tanıştığım konuştuğum biri vardı ailem onay vermedi memleketinden dolayı ben de gizli gizli görüşmeye devam ettim. Geçen yıl sevgili olduk 6 ay kadar onun yanında kendimi çok iyi hissediyordum o evliliğe giden yol İstiyordu ben de kendimi hem buna hazir hissetmiyordum hem de aile problemini çözmek istiyordum. Bana karsi cok ilgiliydi ama sonra ne olduysa yasadigimiz sey sıktı beni ve ayrildim ondan. Baska biriyle sevgili oldum birkaç ay sürdü bu iliskimde. Ama aklimdan eski sevgilim çıkmıyordu. Sürekli yeni ilişkimi onunla kiyasliyordum. Gozum hep onu arıyordu. Yeni sevgilimden ayrıldıktan sonra bir iki kere görüştük onunla. Ben anneme actim konuyu gelsin konuşalım dedi biraz ikna ettin gibi oldu. Bunu ona söylediğimde islerinin bozuk olduğunu su an evliliğe gerek olmadigini böyle iyi olduğumuzu söyledi. Acikcasi sasirdim ben ona hemen evlenelim dememiştim sadece gizli sakli yasamayalim ve bu iliski bir yere gitsin istemiştim bana evlilik meraklısi dedi zoruma gitti. Bir ay sonra konuşmayı kestim. Daha sonra arkadas ortamında olan daha önce tanıdığım ailemin bildiği bir çocukla aramizi yapti ablamlar ilk basta her şey güzeldi ilgisi hoşuma gidiyordu eğleniyordum ama ondan da sıkılmaya başladım ve aklıma hala eski ilişkim geliyor neden böyle oluyor anlamıyorum seviyor muyum eğer sevmissem neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum sizce seviyor muyum?

Kiminle sevgili olursam olayım aklım hep eski sevgilimde kalıyor, kıyas yapıyorum. Bu onu sevdiğim anlamına mı gelir?
Cevapla