Evet bence normal bir duygudur 😌 insan çünkü birini sevdiği zaman başlarda kıskanabiliyor ya da tüm ilgisi kendisinin üzerinde olsun istiyor sürekli onu koruma iç güdüsü olabiliyor 🍀
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Birini gerçekten sevince O'nun kâlbini kazanmak için herkesle ve herşeyle rekabet ediyor gibi hissetmek normal bir duygu mu🙂?