Dün sevgilimle öpüştük, çok güzeldi. Onun için de güzel geçmiş midir?

Dun sevgilim ile bulustum ayrilmis geri baristij bugun uniye gidiyorum dun baya opustuk kucaginda dillerimizi felan hatta bir ara dilimi oyle cekti ki bademcigini hisswttim hatta ust dudagimi cok emmis sis felan o da birsey olmaz falan dedi dun boynumu optu hatta koklayip opuyordu yuzunu opuyordu opusurken en sonunda beni kucaginda tutmak icin kalcama elledi cok guzeldi devam edecektim ama dudagim cok sis diye devam etmedim cok guzeldi sizce ne dusunmustur opusurken onin icin de guzel gecmismidir?
Dün sevgilimle öpüştük, çok güzeldi. Onun için de güzel geçmiş midir?
Cevapla