Evet hepsi de ysandi da sizi merak ettim.
22 yaşında kız - 32 yaşında erkek
22 yaşında kız - 18 yaşında erkek
Yaşıt 22-22 ilişki
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet hepsi de ysandi da sizi merak ettim.
Yaşıt veyahut Maksimum 6 yaş olmalı zaten ileri ruhsal bir hastalık o kadar beyinsiz değilim şükür kadınlar ölünce demagoji yapmayı seviyorsunuz ama az akıl olsa aradaki yaş farklarını gözetirsiniz
#Mirliva
Kadının biyolojik döngüsünün erkeğin ki ile bir olmadığını kabul ettiğiniz anda ilk seçenek dışındaki her ihtimal size saçma gelecektir. Kadın en az 6-7 yaş küçük olmalıdır. Aksi taktirde kadının hipergamisi tatmin olmaz. Evde sizi eşit görmeye iş paylaşımı yaptırmaya çalışır ve sonrası mutsuz evlilikler.
benden büyük olmalı. kendimden 2 ay küçük bir erkekle ve yaşıtımla çıktım olmadı erkekler gerçekten geç olgunlaşıyor yaşanmışlığı olsa bile. 21 yaşındayım ben sevgilim de min 24 25 olmalı
Cevap
23Cevap
Aşağı yukarı aynı yaşlar en ideali
Ben kendimden büyük kadınla sevgili olmak isterdim.. 23-30 gibi
Şunu anlamıyorum otuz küsür kırkına dayanmış biri yirmi yaşında biri ile ne yaşayabilir. erkekler kırklı yaşlarda kendilerini çok dinç vs sandıkları bir döneme girerler o dönemde böyle kızları kandırırlar birkaç yıla o enerji gider ama o kızcağız o adamla artık evlidir. Can kızlar kanmayın böyle adamlara davul bile dengi dengine
Ben de zaten bi baba figuru olarak goruyordum o olgun vucudu da hosuma gidiyordu.
Andropoz
Testosteron hormon seviyesinin azalmasıyla ortaya çıkan şikayetlerin oluşturduğu durum, andropoz ya da yaşlanan adam sendromu olarak tanımlanır. Erkekler, 40 yaşından 50 yaşına kadar kan düzeyinde bulunan testosteron hormonunun yaklaşık %10'unu, 50 yaşından sonra ise her 10 yılda bir yaklaşık %25'ini kaybeder.
Bak bunu araştır. Otuz küsür yaşında biri her şeyi yaşamıştır sen heyecanlanırsın mesela öpüşmedir şudur budur ama o her şeyi yaşamıştır sana uyamaz aynı anda o heyecanı yaşayamamak kötü ya. Bazıları gözükmüyorum vs der yaşını göstermediğini söyler ama yaş ilerliyor cinsel istek de azalır sen gencecik kızsın istersin onun o Şevki geçer birkaç seneye. Eee sen ne olacaksın öyle kalırsın
O konularda oyleydi zaten canim. bunu da biliyorum zaten.
Ayrildik bile
Birde çok kıskanır seni on seneye o elli sen otuz en güzel yaşların kısıtlar seni bilir çünkü dışarıda herkesin gözü sende olur o yaşlandı sonuçta el üstünde tutar beni diye düşünebilirsin ama güzelliğin ona dert olur gençliğin ona dert olur. Demem o ki denk biri en iyisidir
Aaaa öyle mi
Hakkında hayırlısı
Benim başımdan geçti böyle bir durum insan kör oluyor içinde olunca yazmak istedim
Aynen oyle canim ya ben de kor olmustum resmen
Allah kurtarmış hala aklıma geliyor bana baba gibi yaklaşmıştı çünkü
Ben kendimden 2-3 hadi en fazla 5 yaş küçük olsun isterim. Çünkü kadınlar menapoz dönemlerine girince gençken ki olan güzelliği her ne kadar istemesek bile yavaş yavaş kaybolmaya, kırışıklıklar görülmeye başlıyor. Siz şu filmleri bırakın yok adam ondan 15 yaş falan büyükmüşte sonra sapık oluyormuşta, hayır: hiç alakası yok, önemli olan kafa yapısı ve karakter bütünlüğüdür. Hem dinimizde de kadınlar erkeklerden yaş bakımı itibariyle küçük olsunlar diye söz de vardır, sözün özü de açıkladığım verilere dayanıyor.
Yaşıt çünkü küçük olursa böyle seni anne gibi falan görür o sıkıntı. 32 aşırı büyük o da her türlü boku yemiş yani idmanlı. Benim göz yaşıma acımaz. Kıskanç kel tavuk gibi bişey affedersin antropoza da kapısı dayanmış. Yaşıt iyi 😉
Hakli bu arada o cocuk benim dizime yatip aglamak istiyordu.
Normalde ben de boyleydim de bunda bi anda oldu ger sey
@Backx1 turkce A1
@Backx1 anlamadim ki ne dedigini laf bulayim
@Backx1 e nolmus yani
Nasil bi uclu olduk aw kimse kimseyi anlamiyo haha
@Backx1 bu arada eski sevgilim 32 yasindaydi. cirir sevme gibi bir durum yok
Ben kendimden en fazla 1-2 yaş büyük bir kadını tercih ederim küçük olarak da 1-2-3 veya yaşıtım olan birisi
Bence yaşıt olmak ya da en fazla 1-2 yaş farkının olması daha güzel olur çünkü yaş farkı açıldıkça aradaki anlaşma veya birbirini anlama bambaşka olacaktır
Genç bayan olgun erkek ilişkisi daha sağlıklı ve uzun vadeli olur ama arada uçurum yaş farkı olmayacak tabiki , çünkü davul bile dengi dengine demişler
Mümkünse yaşlar eşit ya da ben birkaç yaş büyük olayım. Bu kesin kural değil tabii ki. Benden bir iki taş büyük de olabilir.
Erkeğin büyük olması gerekiyor bence yaş olarak daha geç olgunlaştıklarını düşünüyorum
Erkekler geç olgunlasiyor o yüzden erkek büyük olmalı
Yaşla ilgili takıntım olmadığı için yaşa göre bakmıyorum tabi küçük yaşta da değil
mesela benim sevdigim adam 10-11 yas buyuk benden onu okadar cok seviyorumki anlatamamm..
Ama maalesef evli cikti😭
32yim 22lik kız harika olurdu:))) ama dayanabilir mi bilmiyorum
erkekler geç olgunlaşır o yüzden benden büyük olmalı derdim hep öylede oldu :)
Olgun erkek genç kız daha mantıklı geliyor bana
22 - 32 iyi geçinir bence :)
Gecinemedik. o cok yorgundu ben heyecanli beklentilerimiz asla uyusmadi
İçindeki ruh ve enerji çok önemli işte, o erken yaşlanmış 😂
Yaşıt olması iyidir
Max 5 yaş büyük
28 kız - ben 34 flan... böyle olsa hiç fena olmaz.
Aynı yaşta veya 2-3 yaş fark olabildi
kim ne isterse onu yaşasın hiç derdim değil
Huyu suyu iyi olsun yaşın önemi yok
Benden 5-10 yaş büyük olsun ya.
Bazen yaş farkı anlayışta etlikili olabilir.
Tarafların olgun olması gerek.
Yaşıt veya birkaç yaş büyük.
Seni mutlu edebiliyorsa yaşın önemi yok
yakın yaş olması daha iyi
Denendi onaylandı. A diyorum :D
Yaşıt en makulu
22 32 ilişkisini yaşıyorum zaten
Arada 6 hadi bilemedin 7 yaş fark olur kanımca
22 32 süper olurdu
22k 32e
Yasitt
Yaşıt daha iyi gibi
Yaşın 22 mi sen karışık mı yaptın
Evet 22 yim
Sen belli fantezi dolu karışık birine benziyorsun acaba merak ettim 18 altında ilgin oldu mu
Ne fantezisi ya lanet olsun cok mutsuzum boyle oldugu icin. pedofil de degilim cok ayip
Tamam orta doğu kafası başlamış bile
Hepsi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?