Bir ilişkide hiçbir problem olmasın gayet akışkan gitsin kadın rahatsız olur illa bir sorun çıkartıp tartışmak ister ve amaç tartışarak çözmek de değildir tartışmayı kazanmaktır. Ah biz gariban erkeklerin işi çok zor 🥲 :D

Bir ilişkide hiçbir problem olmasın gayet akışkan gitsin kadın rahatsız olur illa bir sorun çıkartıp tartışmak ister ve amaç tartışarak çözmek de değildir tartışmayı kazanmaktır. Ah biz gariban erkeklerin işi çok zor 🥲 :D

Evet sıkıcı bulurlar çünkü sürekli tartışmak isterler.. aşırı rahat ve sorunsuz ilişki insanlara ağır gelir çünkü mutlaka bir yerden dert ve sorun edinmeleri lazım ki kavga olsun tartışma çıksın
Bugün kahve içiyordum sonra yanımda bir çift kavga etti kadın kalktı gitti çocuk instagramda takılmaya devam etti hsjdkckkvlsld allahım şükür moment yalnızım iyi ki dedim
heyt be kral adam. d
@Eoéa_Eoéa çocuk hiç kendini bozmadı kız giderken yerinden bile kalmadı hsjdkckksnckd
bu adam net alfa, . d
O esnada yan masada tek başına yazılı kağıdı okuyan ben hsjdjjckckwkkxlsls
Kavga etmek ve tartışmak aynı şey değil. Bir konu üstünde tartışmayı severim. Karşılıklı fikir alışverişi yapmış oluruz ve ya birbirimize bir şey katmış oluruz.
Biraz aksiyon gerek 😊
Cevap
2Cevap
Zorla tartışma çıkarmam da bir tartışma anında konuyu kapatmaya çalışan tartışmayan erkekten medret ederim. Daha çok sinirlenirim. Tartışma varsa tartış kavga et sessiz kalmak niye
Kızz tam beni tarif ettin tartışmayan tartışmadan kaçan :ASD
Yani bir ilişkinin sürekli yolunda gitmesi de aslında insanı bir şüpheye düşürmüyor değil. Ben en ufak bir şakaya bile arada küser ağlarım ki nazar değmesin ilişkime ahsjsjs
Kendi kendime huzurumu bozan biriyim. Enerji ve Mutluluk içinde konuşsak daha iyi tartışma benim enerjimi emer 🙄
Tartışma olduğunda da kapatılmasın, o daha da insanı sinir eder mesela jfkd
Anında kapatırım A:SD
Soru haksız olmuş. Tam tersi çiftler de tanıyorum.
İllaki kavga olacak diye bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?