Tartışmanın olmadığı ilişkiler kadınlar için sıkıcı mıdır?

Bir ilişkide hiçbir problem olmasın gayet akışkan gitsin kadın rahatsız olur illa bir sorun çıkartıp tartışmak ister ve amaç tartışarak çözmek de değildir tartışmayı kazanmaktır. Ah biz gariban erkeklerin işi çok zor 🥲 :D

Tartışmanın olmadığı ilişkiler kadınlar için sıkıcı mıdır?
Tartışmanın olmadığı ilişkiler kadınlar için sıkıcı mıdır?
Cevapla