Ona yazmak isteyip yazamadıklarını buraya bırakır mısın?

İyi akşamlar.
Herkesin vardir yazmak isteyip kendini tuttuğu, tam yazarken yazmaktan vazgeçtiği, yazarım ama değmez dediği şeyler.

Hadi içimizi dökelim. Ben başlatıyorum “Beni elbet arican Telefonla değil mumla”

Ona yazmak isteyip yazamadıklarını buraya bırakır mısın?
Ona yazmak isteyip yazamadıklarını buraya bırakır mısın?
Cevapla