İyi akşamlar.
Herkesin vardir yazmak isteyip kendini tuttuğu, tam yazarken yazmaktan vazgeçtiği, yazarım ama değmez dediği şeyler.
Hadi içimizi dökelim. Ben başlatıyorum “Beni elbet arican Telefonla değil mumla”

İyi akşamlar.
Herkesin vardir yazmak isteyip kendini tuttuğu, tam yazarken yazmaktan vazgeçtiği, yazarım ama değmez dediği şeyler.
Hadi içimizi dökelim. Ben başlatıyorum “Beni elbet arican Telefonla değil mumla”

Bu hayatta en çok seni sevdim. Hatta bir tek seni Ben sana, seni görmeden aşık oldum. Sesine, zekana her zerrene. Sırf beni gör diye çırpınıp durdum uzunca bir süre. Beni beğen diye kilo verdim, beni sev diye giyinip süslendim. Sırf seni birkaç dakika daha görebilmek için hep dolandım durudum çevrende. Sen beni farketmedin bile. İçimdeki aşk her geçen gün biraz daha büyüdü engel olamadım. Sonra senin de beni sevdiğini düşünmeye başladım. Bakışlarından, söylediklerinden. Cesaretlendim. Ama ne zaman hislerimi söylemeye kalkışsam benden kaçtığını hisettim. Haksızlık edemem sen de bazen adım atmaya çalıştın bana. Ben geri çekildim. Çünkü farklıydık biz. Sen sevemezdin beni. Senin kalabalık bir çevren, sosyal bir hayatın, ailen ve daha birçok şeyin vardı. Benimse bitmeyen acılarım ve karamsar ruhumdan başka bir şeyim yoktu. Hep birileri vardı etrafında senin. Bense yapayanlızdım. Ne sen beni sevebilirdin ne de ben sevilmeyi başarabilirdim. Çünkü ben bilmiyordum sevilmeyi. Annem babam bile sevmemişti ki beni? Canım çok yanıyordu bu yüzden. Sana olan aşkımı da içime gömdüm birçok şeyi gömdüğüm gibi. Şimdi çok uzağız seninle. Nerdesin, ne yapıyorsun onu bile bilmiyorum. Zaman akıp geçecek. Sen birini seveceksin hatta belki evleneceksin onunla. Ama ben kimseyi sevemeyeceğim senden sonra. Sana olan aşkımdan, seni unutamadığımdan haberin bile olmayacak. Ve belki bir gün kalbimdeki aşkımla birlikte sessizce öleceğim ruhun bile duymayacak. Ben seni çok sevdim. Biliyorum anlaması zordu sessizliğimden ama ben seni çok sevdim.
Her insan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş, sen benim umutlarımı kırdın, hayallerimi s*** attın, ama ben sana kıyamıyorum bana yaşattıklarını sen yaşama dayanamazsın hani ilk oturduğumuz kayalık vardı ya ha işte tam ordan atarsın kendini aşağa, ya da benim yaptığım gibi bırak kendini trafiğin ortasına. Sen beni tutmuştun ama seni tutacak biri yok orada. Benden sonra nasılsın bilmiyorum ama Allah umarım benden daha iyi birini çıkarır karşına. Ben sen için ölümü göze aldım, sen de ölecek kadar sev ki birini anla beni. Şimdi kızacaksın belki niye yazdın diye ama sen anlamazsın beni, niye yazdığımı neden yazdığımı, anlasaydın bırakmazdın zaten ya neyse. Ya tek dileğim mutlu olda, benden uzak olda nasıl yaşarsan yaşa. Ama prenses unutma, bedduam değil bu sana. Pişman ol beni bitirdiğine, her nefesinde ben geleyim aklına yaktığın canım değsin canına. Seni bana sevdirene emanet ol. ✋🥀
Cevap
8Cevap
Aklından hiç çıkmayayım emi. Baktığın her yerde beni gör. En az benim kadar özlemle kavrulsun yüreğin. (Yeni şiirim)
O diye biri yok benim için.
Zaman ilerleyince bana isteseler de ulaşamayacaklar
Ona yazmayı tercih ederim. Tabii şu an yazamıyorum. Sözlerimi yutmak zorunda kalıyorum.
Sevdiğini de sevmediğini de anlayamadım tam bi baş belasısın aklın fikrin cinsellikte nerden tanıdım Allah'ın cezası düş yakamdan
Yazması oyalim kundurasi boyalim yar benim aman aman 😂
Bırakamam çünkü görür 😄
Artık fotoğraflarıma uzaktan bakarsın xd
Öldü mü acaba sesi hiç çıkmıyor.🥺
yazmak söylemek istediğim hiçbir şey yok
@İnciitanesiii ne yazıyım
Yazabilirim. ama buna değmez 😂
Geçmişime odaklı değilim
Güle güle git ağlaya ağlaya geri dön 👍
bırakmam çünkü görür
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?