Çok sevdim ama ayrılmak zorunda kaldım, nasıl çabuk unuturum?

Düşüncesiz.. yanlış huylarını düzeltmeye bile tenezzül etmeyen biri ile aylarca çıktım aşık oldum şu an ağlıyorum anlatacak kimsem de yok bitti düzeltmeye bile çalışmadı.. nasıl çabuk unutabilirim. Lütfen kötüyüm boş yorum yapmayın

Çok sevdim ama ayrılmak zorunda kaldım, nasıl çabuk unuturum?
Cevapla