Malum artık adsız ilişki yaşıyor herkes. Neden? Bence ilişkinin bir adının olaması erkekleri endişelendiriyor 😂 Neyse işte... Bu erkek milletinin flört belirtileri nelermiş bir öğrenelim bakalım 😂
Genelde erkekler odun olduğu için pek flörtöz davranışları olmaz :D direk yürürler çünkü bu yüzden de kadınlar sapık olarak görür ki çoğu da öyledir. ama genel bakarsak zaten çok fark yok. yani işte ilgili ve meraklı davranırlar durduk yere iltifat ederler ya da bir şekilde konuşma sohbet başlatmayı isterler.. ama zaten erkekler de çocuksu davranış pek yok dediğim gibi düzler
Bu gözler 3 gün önce yanımda olsan bu kadar canım yanmazdi mesajının 3 gün sonra bana sarılmalı mesaj yazma hoşuma gitmiyor diyisini okudu :D ağır 3 kağıtçı senin bu hemcinsciklerin hangi ponçiklik işlerine geldiği gibiler , senin ayrı tutarım bak senin özün ponçik olmak için doğmuş :D
Ben olduğum gibi olurum , zaman yaratır ilgilenir, değer veririm. Her kadınada yapmam ki her kadında ilgimi çekmez zaten Yorumlara baktım da ne boş yapmışlar var vjfj