Gizli Üye(30-35)+1 yıl
Sevilmek böyle bir şey. Nasipse seneye yaza evlenmeyi planlıyoruz. ❤️
039 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım ama mutluluklar
Cevap sahibi+1 yılSeninle evlenmek için sabırsızlanıyorum dedi.
Bende aynısını dedim ve sana en iyi aşkları yaşatacam sana iyi bir koca olacam dedim. Tabi peşine o da çok güzel şeyler söyledi
Soran+1 yılUmarım mutlu olursunuz
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. İnşallah.
- +1 yıl
niye gizli yant veriyorsun sakladığın birişy mi vra
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 Hayır sakladığım bir şey yok. Gizli cevap verdim diye saklayacağım birşeyin olması gerekmiyor
- +1 yıl
tabi tabi
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 Neyi ispat etmem gerek acaba?
- +1 yıl
bana ne ispat ediceksin kendine yüzleş önce
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 Kardeşim psikolojik sorunun mu var? Gizliyim diye neyi gizlemem gerekecek? Burası sosyal medya gizleyecek birşeyim yok. Sadece bazı sorulara gizli cevap veriyorum
- +1 yıl
aynnen aşkoooooo
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 Belli zaten, insanlara bulaşmadan yapamıyorsun
- +1 yıl
huyum kurusun
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 Onu bunu boşverde neden bana salça oldun anlat bakim. 😄
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 tek gizli yazan bu beyefendi mi niye taktınız
- +1 yıl
takarım en azından zorlamıyorum senin gibi burada az önce anlatım ya işte sana bak mesela böyleelerinden uzak dur bebiş
- +1 yıl
zırlamıyıyorum*
- +1 yıl
olurum burada illşk oldğunu kanıtlıyorsında niye gizliyorsun ona taktım var demeki gizlediğin çekindiğin gibi
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 https://hizliresim.com/mg4vam3
- +1 yıl
çeviri de öyle gönder
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 kafanız iyi mi sizin zorla mı cvp yazdırdım Allah Allah
Soran+1 yılBebişli falan da konuşma
- +1 yıl
😂 soru sorduuysan cvp verelim diue var ya canım mısın sen sen sgit köşende ağlamaya devam et
- +1 yıl
haklsn kaşar dicektim 😂💋
Cevap sahibi+1 yıl@derinnnnnnn66 Benden stresini yorgunluğunu atması için fotoğraf istedi. Bende kendisine video göndereceğimi söyledim
Cevap sahibi+1 yılAma bizler Türk kızlarından fotoğraf istesek sapık oluyoruz
- +1 yıl
tatlım sizin vıcıkvıcık ilişkizniz benim umrumda mı acaba foto istemiş video atmış 😂😂😂😂 cam aç banneee
- +1 yıl
Ee öylesiniz
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 başkalarının kolunda avunmaktan iyidir canım
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 kendinden mi bahsettin resim istemissin ya ;)
Soran+1 yılSizinde biraz kendinize saygınız varsa boyleleriyle muhatap olmazsınız
Cevap sahibi+1 yıl@soran bırak kudursun konuşma onunla
- +1 yıl
kıtmısın yavrum sen foto isteyen ben değilim aqkym
- +1 yıl
haklsın valla burada başkasının yanında değil başaklarının yanına avunmaya gelen kim acaba 💋
- +1 yıl
😂 ben değil siz kudurmuşsunuz
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 o yüzden mi saldiriyorsun millete canım sakinleş yazık kafana
- +1 yıl
ben kimseyle saldırmıyorum asıl senin kafana yazık savdunduğun şeye bak 😅 sen bu kafayla gidersen hiç sevilmeyeceksin ona üzülüyorum
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 takma sen bunu ya milletin gizli olmasından bile bişey çıkardığına göre baya paranoya olmuşsun bide bunla yorma kendini
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 neyse cankuş sohbetine baya doyum oldu teşekkür hadi bay
En İyi Cevaplar
bir insan sevilmeye dünyaya karşı duruşundan, gülüşünden, sevişinden, sevmeyişinden, ağlamasından, yaptıklarından, yapamadıklarından, yara izlerinden, anlattıklarından, paylaştıklarından, oluşundan, olmayışından, gelişinden, eksiğinden, kattığından yani her seferinde yeniden başka başka bir sebeple başlanır sevilmeye herhalde... insanın sevmeye sevilmeye ihtiyacı var işte... şefkatle.. buna neden bu kadar uzağım bilmiyorum.. üşüyorum sadece.02 Yorumla
Soran+1 yılO kadar iyi anlatmışsın ki
- 9 ay
sevmiyorlar ki kullanıyorlar senin hislerini böyleleri cayır cayır yansın perişan olsunlar
Sana bakınca gözlerinin gülmesi, sensiz huzur bulamaması, güzel sözlerle gülümseyerek hitap etmesi, sana sıcaklığını hissetirmesi, ellerini koyacak yer bulamaması
07 Yorumla
Soran+1 yıl🥺
Soran+1 yılDuygulandım
Soran+1 yılOlmadı
Soran+1 yıl20 ler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBende hayatımda hiç sevilmedim dünyanın en güzel duygusu olmalı
00 Yorumla
+1 yılSevgi çeşit çeşit.
Baba, anne, sevgili, eş, çocuk, arkadaş, kardeş.
Hepsini tattım benim için en özel olanı baba sevgisi, bir türlü baba sevgisine doyamadım, en eşsizi en güzeli bu bence.
Karşılıksız, çıkarsız, sonsuz, affedici.
Baba sevgisi zor bulunan doyumu olmayan bir dünya nimeti 🥰🙏11 Yorumla
Soran+1 yılÇok şükür
Gizli Üye(25-29)+1 yılYüzümü güldüren tek şey , aile meselelerim yüzünden hayatm cok kötüydü ama bir yandan beni seven o kişi hep yüzümü güldürüyor , bazen cok sevildigim icin aglamak istiyorum. şu an nişanlıyız. Yanındayken güvende hissedersin , yanında yaptığın hareketleri yadırgamaz , seni kendinden cok düsünür , senin icin herşeyi yapar , sen söylemeden yapar özellikle. O yanındayken baska bir erkeğe ihtiyac duymaz , başkasıyla konusmak istemezsin bile , en iyi arkadasın oluyor , bilmiyorum cok şey var ya
11 Yorumla
Soran+1 yılMutluluğunz daim olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten sevenle beraber olmak o kadar güzel ki. Pamuklara sarma hali, hep kendine saklama hali, konuştukça doyamamak... bak yine bana onu hatırlattın
21 Yorumla
Soran+1 yılBilirim bunu ben hiç unutmadım ki:)
+1 yılSevilmek değil
Sevdiğin kişi tarafından sevilmek en güzeli
Karnında kelebekler uçuşur sonra jdnf11 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzeldir o
Sevilmek dünyanın en güzel duygularından biri bu duygu hayatta iki kişi tarafından yaşanır biri aile biride sevdiğin kişi tarafından
10 Yorumla
+1 yılGöklere kadar çıkartıp, sonra oradan yere çakılmak gibi.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevgi kusurları yok eder, sende kusur görmeyen gerçekten seviyor demektir aslında sevilen kişi kusursuz olduğundan değil aslında güzellik leylanın yüzünde sanılsada mecnunun gözündedir.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru
+1 yılSevginin aşkın çok değeri yoktur... karşılığı yoksa, olsada bir taraftan bir taraf hep az sever çok sevenin hep canı yanar
10 Yorumla
+1 yılO durumu emin ol bende dahil olmak üzere çoğu kişi yaşayamıyor yani talnuz değilsin knk
05 Yorumla
Soran+1 yılYaşayan yaşıyor 🥺
- +1 yıl
Yaşayan da çok uzun ömürlü olmuyor kanka yalnız
Soran+1 yılGörüyorum hep çok güzel seviliyolar MaşaAllah ne diyim
- +1 yıl
Yok be kanka o gördüğün taraf
Soran+1 yılHepsi sosyal medya illeti yüzünden
+1 yılAklını başına topla sevilmek nasıl bir şey diye düşünme
... ilk önce hayatını kur08 Yorumla
Soran+1 yılKurdum
- +1 yıl
O zaman şimdi şöyle diyeyim siz hiç değerli mücevherlerin dışarda satıldığını gördünüznü hayır kuyumcu gel vatandaş pırlanta altınım var demez insanlar kuyumcuya gider
.. ancak gümüş ve sıradan şeyler hepsi dışarda
.. şimdi insanın da elması vardır kalbi Elmas olan öyle insanı bulursan sevgi nedir anlarsın ancak devir oyuncak devir
Soran+1 yılKalp uslanmiyor işte
- +1 yıl
Kalp yanlış insanları bulursa üzülür ancak
Soran+1 yılGülmek hakkı değil mi onun da
- +1 yıl
Hakkı da hakkı olan insanı bulursan
Soran+1 yılAllah'a bıraktım artık
- +1 yıl
Zaman her şey
- Aşk İlişkileri konusunda 679 cevap paylaştı.
+1 yılboş ver dogru insana denk gelmediysen cok bi olayi olmuyor dogru kisiye denk gelmek de cok zor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel bir şey sizi seven insanların kıymetini bilin
00 Yorumla Herkes birbirini çıkarlar doğrultusunda sever. Aslında kimse kimseyi sevmemiştir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKalktım baktım gecenin üçündeymişim Ben nasıl bir adamım hiç sevilmemişim öyle bir şarkı vardı aklıma o geldi
03 Yorumla
Soran+1 yıl:')
Cevap sahibi+1 yılYalnız değilsin knk :)) bende sevildiğimi sanıp sevilmemişim o daha kötü ağlattın kızz beni
Soran+1 yılBeraber ağlayalim:')
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevildiğinde havalara girersin. O kişiyi cepte görürsün. relax davranırsın nasıl olsa karşındaki seviyor. gitmeyeceğini bilirsin.😊
14 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
Cevap sahibi+1 yılAyrıca sevdiğim adam beni sevmedikçe başkasının sevgisi aşkı umrumda olmuyor. hiç acımam. Karşılıklı olunca güzel bişey.
Soran+1 yılSevgimizi Hak etmedikten sonra varsın gitsin her şey hak edende güzel
Cevap sahibi+1 yılOlmuyor denedim. herkes uğraştigi mücadele ve emek verdiği şeyleri seviyor maalesef.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılSana enerji veren bir duygu
01 Yorumla
Soran+1 yıl👌🏻
Sevildiginde yuzun degisir gozlerinin ici gulerr bunu dene anlarsin
18 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum bunları ama özlüyor insan maziyi
Soran+1 yılBir kere oldu ama yalanmış o da
Soran+1 yılinşaAllah
Soran+1 yılTeşekkürler
Sevilsen ne olacak sonra gidiyor daha çok üzülüyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yıl🥺
+1 yılDenemek lazim yasatarak daha iyi anlarsin uygulamali 😉
015 Yorumla
Soran+1 yılFazlasıyla sevdim
- +1 yıl
Sevildinmi mesele orada 😉
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
hatayı orada yapyorsn
- +1 yıl
Ya bu isler basli basina hata zaten daha onceleri şöyle düşünürdüm sevmek icın illa karsilik beklememek gerek seviyorsan sevmeyi biliyorsan bu yeterli derdim sonra bu dusuncem mutasyona ugradi kimse hic birseyi haketmiyor spontene yasayin iste diyorum...
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 nerede
- +1 yıl
Nerde bir gorundu araya bir girdi kayboldu
- +1 yıl
kendisini dev aynasında gören kedi 😂 fazla değer verirsen değersiz olursun tabi kızm nabza göre şerbet okeyyy
- +1 yıl
Ama ayni seyi erkekde diyip kiza serbeti ona gore ayarlarsa ee bu isin sonu nereye gidecek boyle kizin farki ne
Soran+1 yıl@derinnnnnnn66 haklisin
- +1 yıl
daha dikkali olur diğer ilişkilerinde ona göre davranırsın
- +1 yıl
keşke olmasam 🤭
- +1 yıl
Derin hakli degil avutma kendini kafana yatan bir cevap duyunca bu dusunceye sahip olursa karsi tarafta sevdiginde sevildiginde nasil ortaya cikacak bukadar kasmadan sorgulamadan yasayin...
Soran+1 yılHerşeyi sorguluyorum 😒
- +1 yıl
Bak soran gizli arkadas kendini kasaral gonlunude ruhunuda darlama serbest birak kendini biraz ozaaman daha guzel olucak goruceksin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yıl1 kere sevilmistim yillar once
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de
- +1 yıl
Ozluosun dimi maalesef
Soran+1 yılÇok 😏
+1 yılGüzel doğru kişiye denk gelirsen
024 Yorumla
Soran+1 yılHic gelmemisim demek ki
- +1 yıl
En güzeli de dogru kişiye denk gelip paramparça etmek @istanbullubeyyyy3452 bu konuda uzmandır
- +1 yıl
Estağfurullah sen varken gelemeyen hiç
Soran+1 yılTanisiyosunuz sanırım
- +1 yıl
Eski kocam
- +1 yıl
Allahın belası adam
- +1 yıl
Eski kocan değil sevgilin sevdiğim kadın sevdiğin adam ama kocasından da kopamayan sen
Soran+1 yılAbi noluyo
- +1 yıl
Kardeşim senden bağımsız şeyler özür dilerim burada denk geldik sinir stres sıkıntı.
Hanım efendi seviyor çok aşık ama yok hiç yok hemde bir adım yok bir cümle yok kafasına göre engelle istediği saatte yaz istemediği saatte bekle her şey istediği gibi sayesinde kanser oldum ilerledi kemoterapi göreceğim umrunda değil umrumdayım gibi yapıyor halen insanlar keşke bu kadar kötü olmasa - +1 yıl
Kardeşim sen kusura balma bunun yaptıklarını bilmedigin için ben burada o kadarınıda yazmam neyse
Soran+1 yılSeviyorsanız birbirinizi böyle Ufak şeyler için uzak durmayın gururu bırakın ölüm her an kapıda pişman olursunuz
- +1 yıl
Ölüm kapıda her zaman olsun
- +1 yıl
İnşallah hep beraber ölürüs
- +1 yıl
Ölürüz*
Soran+1 yıl@Doludoludolu ikinizde inat ediyorsunuz gibime geldi
- +1 yıl
Gelse tamam ama gelmez gelemez insan sevdiğini görmez mi hiç Allah aşkına bırak yanında olmasını
Soran+1 yılYazık
- +1 yıl
Yazık çok yazık
Soran+1 yılSeviyor musunuz hâlâ birbirinizi deyin bakalım
- +1 yıl
Seviyorum seviyor ama imkansız evli çocuğu var vazgeçmedi hiç bir adım atmadı atamadı
Soran+1 yılNasıl yani o evli mi
- +1 yıl
Evli ne yazık ki çok inandım ona gücün de var bırak bana desem de umrunda olmadı
Soran+1 yılHer ne olursa olsun o evli biri kendini onun eşinin yerine bırak. Sevgini yüreğinde temizce tut ve yoluna git derim
- +1 yıl
Sustum artık
Aşk İlişkileri konusunda 637 cevap paylaştı. Bende bende sevilmedim
00 Yorumla
+1 yılboş ver, kimse kimseyi sevmez aslında...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılDünyadaki mükemmel olan 3 şeyden biri
02 Yorumla- +1 yıl
Borçsuz yaşamak, çocuk sahibi olmak
Aşk İlişkileri konusunda 692 cevap paylaştı. Çok güzel bişey be ama bitiyor
00 Yorumla
+1 yılSevilmek dünyanın en iyi ve en kotu hissi
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDengine git yukseklere degil sevilirsin
06 Yorumla
Soran+1 yıl😑
Cevap sahibi+1 yılIste bunu istemeyip kibir yaptigin icin sevilmeyeceksin asko
Soran+1 yılYükseklerde gözüm var demedim
Cevap sahibi+1 yılNiye oyle emoji yaptin?
Soran+1 yılBu emojinin anlamı gözüm yükseklerde azla yetinemem mi anlamadım. Malda mülkte gözüm yok Allah'tan korkan bir kalp hepsine bedel
Cevap sahibi+1 yılEmojininnanlami uzulmus gibi dediklerime sevinmemis gibi mal mulk demedik tipden de cok yukseklerdesiniz tipi iyi istiyorsunuz herbiriniz
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaşka bişi gibi olmasın
018 Yorumla
Soran+1 yıl?
Cevap sahibi+1 yılSorununun sonundaki emoji kafa karışıklığı yapıyor
Soran+1 yılNe gibi emojilerinde mi anlamı var
Cevap sahibi+1 yılAnlamı olmaz belki ama çağrışım yapar
Soran+1 yılSoru belli ne çağrışım yaptı
Cevap sahibi+1 yılTutku bazı şeyler eksik gibi belki hayatında
Soran+1 yılVefa bilenler eksik evet
Cevap sahibi+1 yılKalmadı ki o dediğinden artık en önemli şey güven saygı birazda eksiğini tamamlayanı bulmak
Soran+1 yılİnsan sevmeden nasıl yaşar ki çok acı değil mi
Cevap sahibi+1 yılYalanlara katlanmaktansa arzuları yaşamak daha doğrusu
Soran+1 yılEn azından temizce beklemek daha hayırlısı gelirse zaten bayram olur
Cevap sahibi+1 yılGelmezse nasıl olur
Güven ve saygı dediğim olay sana hayatına bedenine yani olmaması gereken şeyler olmayıp verilenle yetinen
Soran+1 yılRabbim nasip eder ve olur biz yeter ki sabir ve temiz bir şekilde bekleyelim bizim gibisini nasip eder bizlere O herşeye kadirdir
Cevap sahibi+1 yılOn numarasın
Soran+1 yılDüşündüğümü söylüyorum teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılİnsan zaten düşünceleri ile kendini sınav eder
Soran+1 yılNiyetimiz halis olsun bize kalacak olan bu
Cevap sahibi+1 yıl😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sevilince anlarsın
06 Yorumla
Soran+1 yılHic anlamicam o zaman
Soran+1 yıl🤷
Soran+1 yılİstemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılBos birsey bekar kal sakın evlenme
00 Yorumla
+1 yılNasıl anlatalım bende sevilmedim hiç ustaa
028 Yorumla- +1 yıl
Neden sordun ki?
- +1 yıl
Anladım. O zaman merakını gideriyim. 19 yasındayım
- +1 yıl
Salladım tabiki niye olucak yalan söylicek değilim yalan borcum yok size. :)
- +1 yıl
Bunu sormakla haklısın. Fakat ben salladım dediğim gibi. Bu hesabımı ilk açtığımda uğraşmamak adına ve hızlı olması adına büyük yapmısım. Başka sebebi yok.
Soran+1 yıl@kfsfener5 sevilmenin yaşımı olur
- +1 yıl
Bilmiyorum ben sevilmedim hiç belkide sevilmeyi hak etmedim ya da ben öyle zannediyorum bilmiyorum artık artık insanlardan da sevgi beklemiyorum zaten bundan sonra. Kendime olan sevgim bana yeter. Ben kendime yeterim. Kendimi kendim daha iyi mutlu ederim. Sizde benim durumumdaysanız eğer sizede bunu tavsiye ederim. En iyisi hemde en sağlıklısı. :)
- +1 yıl
Tabii bu öznel bir şey bir taraftanda haklısınız yinede insan karsı taraftan aldıgı sevgiyi kendine olan sevgisinden bile daha çok görür. Yani daha fazla mutlu olur:) bu arada kullanıcı adınızda fener yazıyor sanırım Fenerbahçe'lisiniz bende Fenerbahçeliyim memnun oldum :)
- +1 yıl
Evet kesinlikle 💙💛
- +1 yıl
Açıkçası teşekkür ederim ya kimseden beklediğim bir sevgi yok. Ama olsaydı kabul etmezdim diyemem. Sonuçta herkes sevilmeyi hak ediyor değil mi? Herkesin kendisine göre bir zevki, tarzı ve güzelliği var. Yinede bazı insanlar üzebiliyor, kırabiliyor maalesef. O yüzden insana kendi sevgisi daha da onemli. Hatta en önemlileri. Yoksa hayata olan bir umut bakısı nasıl olabilirdi ki?
- +1 yıl
Evet hiç şaşmaz bunu her insan illa tadıyor zaten maalesef:)
- +1 yıl
Evet güzel karsı taraftan sevilmek de güzel kendine verdiğin sevgiden daha sıcak gelir insana nedense.
- +1 yıl
Evet bu arada sohbet iyiydi bu keyifli sohbetiniz için tesekkur ederim ben çıkıyorum size iyi geceler ve hayatınızda umarım sevilen birisi olursunuz daima çünkü sevilmeyi hak ediyorsunuz. Tekrardan iyi geceler diliyorum:)
- +1 yıl
Aaa tabii ya unuttum 💙💛
- +1 yıl
İyi geceler 👋💙💛 şimdi oldu :)
Gel senle dertleşelim kanka
06 Yorumla
Soran+1 yılSiz de mı aynı dertten
Soran+1 yılAtamadim
Soran+1 yılBurdan yazabilirsiniz
+1 yılSevmeyeceksin...
01 Yorumla
Soran+1 yılİstiyor ama insan
+1 yılÇok güzel bir his
01 Yorumla
Soran+1 yıl:')
+1 yılİyi bı duygu.
00 Yorumla
+1 yılSevildim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bnde bilmiyorum 😅
00 Yorumla
+1 yılBende öyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılKısa süreli mutluluk
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Bende hiç sevilmedim
01 Yorumla
Soran+1 yıl😢
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılAman boş ver
00 Yorumla Uzdu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnız değilsiniz 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBo k gibi
07 Yorumla- +1 yıl
Niye
Cevap sahibi+1 yılSonu iyi bitmiyor
- +1 yıl
Ama neden
Cevap sahibi+1 yılBilmem benimki öyle oldu
- +1 yıl
Atsana istej
- +1 yıl
K
Cevap sahibi+1 yılAttım
+1 yılO ne ya yeniyor mu
11 Yorumla
Soran+1 yıl😆😏😒
Güzeldir
01 Yorumla
Soran+1 yıl:')
+1 yılneden sevilmedin
06 Yorumla
Soran+1 yılAltın gibiydim kiymetim bilinmedi 😏
- +1 yıl
sevgilin olmadı mi hiç
Soran+1 yılYok sadece sevdim
- +1 yıl
yaşın kaç
Soran+1 yıl22
- +1 yıl
nerde yaşıyorsun
Bende
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 