yillardir pesinden kosuyorum 4 yil oldu beni hicbir sekilde istemedi surekli reddetti cirkin bi kiz degilim pesimde cok fazla erkek var surekli iltifatlar alirim ama bu cocuktan bi kere bile almadim beni istemiyor olusu beni daha cok cekiyo ona zor biri oldugu icin baslarda sadece elde etmeye calisiyodum simdi iyice takinti oldu saplantili bi asigim profilinde yatip kalkiyorum en sonki konusmamizda beni sevmiyosun sadece elde etmeye calisiyosun elde edince ben de kalmam falan demisti ama artik cok dayanilmaz bi hale geldim napsam beraber oluruz cok istiyorum onunla olmayi
not: beni istememe sebebi yakin arkadaslarinin bir iki tanesiyle onceden gecmisim oldugu icinmis oylr demisti surekl ortamlarda konum geciyomus ve insanlar hakkimda hic iyi konusmuyomus ozunde iyi bi insansin ama insanlarin hakkinda boyle konustugu birisiyle olamam demisti kucuk bi sehirde yasadigim icin cok fazla dedikodum donuyor burada acik giyinen birini gorunce bile direkt kasar gozuyle bakiyolar benim arkamdan da buna benzer bi ton sey soyluyolar bundan da kurtulamam maalesef napcam bilmiyorum cok kotu durumdayim ask buyusu yaptirmayi bile dusundum o dereceyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer