Ben bir bayanım ve eşim de bende fitness yapıyoruz farklı salonlardayız eşim bugün bana kardiyo yapmaya ihtiyacı olduğunu bu yüzden de spinning derslerine katılmak istediğini söyledi bende bunu istemediğimi ve doğru bulmadığımı söyledim sizce burada doğru olan ne salonlarında 10 15 tane spinning bisikleti var ve hoca dahil hepsi kadın arada bir max 2 3 erkek oluyor spinning sınıfında bu kadar kadının içinde olması şahsen beni rahatsız etti sizi de rahatsız eder miydi
Erkekler içinde sorum eşiniz spinning yapmak istiyor ve spinning sınıfları full erkek max 2 3 kız oluyorlar gitmesine bir şey dermiydiniz ya da sizin eşlerınız de size hiç böyle bir şey dedimi siz bunu doğru buluyor musunuz
Erkekler içinde sorum eşiniz spinning yapmak istiyor ve spinning sınıfları full erkek max 2 3 kız oluyorlar gitmesine bir şey dermiydiniz ya da sizin eşlerınız de size hiç böyle bir şey dedimi siz bunu doğru buluyor musunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer