Sabah kahveni içerken en çok nereye bakarsın, telefona mı, gökyüzüne mi, sevgilinin yüzüne mi, sokağa mı, aynaya mı😃?

#selamgençlik

#Ben gökyüzüne bakıyorum ya sen😃?

#Aşkİlişkileri

#tubasueda

#🍀😎

#...
Sabah kahveni içerken en çok nereye bakarsın, telefona mı, gökyüzüne mi, sevgilinin yüzüne mi, sokağa mı, aynaya mı😃?
Sabah kahveni içerken en çok nereye bakarsın, telefona mı, gökyüzüne mi, sevgilinin yüzüne mi, sokağa mı, aynaya mı😃?
Cevapla