Hayatım boyunca hiç böyle toplara girmedim. Bundan sonrada gireceğimi sanmıyorum. Eğer birini gerçekten merak ediyorsam gider iletişime geçerim. Hayalet gibi takip etmenin anlamı yok.
😂😂Eski sevgilim "Dedektif gibi kızsın. Senden korkuyorum." demişti. Soruyu görünce aklıma o sözü geldi. Alışkanlık değil de biraz güvensizlik, biraz da güvenme isteği, biraz tanımaya çalışma durumu. Öyle ya hayatına aldığım kişi nasıl birisi? Gidip de sokaktaki adamı mı merak edeyim? 🤷♀️😄😄Olay bundan ibaret.