Ofiste bir kız var ayrı katlardayız ve nişanlı?

arkadaşlar merhaba ofiste bir kız var ve nişanlı evlenecek 2 aya kadar bana yaklaşımı çok samimi akışları uzun hani beni çekiyor ona karşı bir çekim hissediyorum tensel olarak tazminat alacaktı nakit oalyını bir şekilde ayarladım tazminatını alabilecek ve bana whatsap mesajında ve bana bundan dolayı 'dile benden ne dilersen' dedi hani değişik gifler yolluyor bu işin sonu ne olucak ben mi abartıyorum

Ofiste bir kız var ayrı katlardayız ve nişanlı?
Cevapla