Ona çok aşığım ama o beni görmüyor, bana bakmaz ama içimde hala bir umut imkansız olduğunu bile bile, ne yapmam gerek?

ayni sinifa gittik ama hic konusmadik beni tanimiyor bile instadan ekledim o beni eklemedi yolda gördügümde yüzüme bile bakmiyor ama ben onu cok seviyorum, ayrica da cocuk cok yakisikli ve ben güzel degilim kiloluyum

Güncellemeler
+1 yıl
ayrica gecicic bir sey degil 2 yildir asigim ona
Ona çok aşığım ama o beni görmüyor, bana bakmaz ama içimde hala bir umut imkansız olduğunu bile bile, ne yapmam gerek?
Cevapla