Sevgilim doğum günümü sadece kısa bir mesajla kutladı. Çok kırıldım ama belli etmedim sizce abartıyor muyum?

Başlıkta yazdığım gibi işte.. Meşgul de değil.

Sevgilim doğum günümü sadece kısa bir mesajla kutladı. Çok kırıldım ama belli etmedim sizce abartıyor muyum?
Cevapla